dilluns, 12 de gener del 2009

De còrrer


Còrrer em fa viure l´activitat física amb la curiositat i les ganes d´apendre d´una nena que descobreix el món.

Fa unes setmanes li deia al meu entrenador això:

"Ara t´explicaré perquè li agrada tant, a una "esportista" novell com jo, còrrer:

1. Pots fer-ho sola: amb la música més canyera, rumiant les teves cabòries o simplement escoltant el silenci-soroll ambiental.
2. Pots fer-ho acompanyada: compartint l´esforç amb altres es reforça l´amistat.
3. Pots fer-ho a l´exterior: gaudint de la meteorologia, el sol, el fred, l´aire, la nit...et sents algo més lliure.
4. Pots fer-ho dins gym: si fa molt fred o plou, estàs mandrosa o hi ha algú dintre fent cinta i "et picas" amb ell/ella.
5. Pots fer-ho sense gaire coordinació ;-)
6. Pots fer-ho a qualsevol hora i lloc, sense dependre de l´horari o de l´espai del gym
7. Pots fer-ho encara que estiguis malhumorada o trista: saps que t´aportarà energia, optimisme i alegria.
8. Pots fer-ho encara que la teva forma física sigui pobre: amb perseverància ràpid trobes els progresos.

A CÒRRER!!


La millora cardiovascular aconseguida em va permetre ahir (sense esmorzar i just sortir del llit) perseguir pel meu barri a la grua municipal i estalviar-me un bon grapat d´euros.....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada