divendres, 27 de febrer del 2009

Descans

Avui dedico el dia al descans. Als petits i grans plaers. Gaudeixo de l´estima dels pares, del sol primaveral, d'una passejada pels tranquils carrers de Sant Pere de Ribes, de l´aire del mar a Sitges. D´un senzill plat de verdures a la brasa amb salsa xató. Disfruto omplint el cabàs de verdures fresques.

Per la tarda vaig a Martorell. El José està cansat i jo no conecto gens amb la classe d´avui. És inútil romandre per escalfar la cadira. Decideixo marxar quan es fa la pausa. Distrec als amics amb històries. Em sobta l´amabilitat del vigilant de l´estació de Renfe de Martorell. Tot el meu reconeixement per aquest gremi, mal pagat i pitjor valorat. Pel camí una trucada s'ofereix a esperar la meva arribada a peu d'andana. Hi ha res més bonic?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada