dimarts, 10 de març del 2009

A l´Albert Roig i al seu grup d'Escola Pia Sarrià



El meu agraïment a l´Albert Roig per la seva amabilitat i les seves indicacions. Al seu grup per l´acollida. També a la Montse Ascensión per facilitar-me aquest entrenament.

Ja sóc capaç de saltar el plint decenment! Em vaig contagiar de la joventut que m´envoltava?... Impressionant veure com un noi feia 12 paliers a la course navette sense despentinar-se, sobrat. L´Albert té bona didàctica i sempre millora els resultats treballar en equip. La tombarella, passar la tanca per sota... encara tinc com assignatura pendent saltar per sobre els 80 cms. Llàstima marxar sense practicar-ho. I millorar la tècnica de tot plegat per guanyar uns segons. No sé com m´ho vaig fer amb el plint. L´última vegada (i única) que vaig intentar saltar-lo va ser de manera molt barruera... seient el cul i girant cames...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada