dimecres, 4 de març del 2009

Maduixes



A la feina tenim un company estudiant la Diplomatura de Nutrició i Dietètica a la URL, el Jordi Naranjo (deu ser que Sant Jordi incita noves vocacions). Doncs el Jordi (el del Racc), resol els meus dubtes pràctics i teòrics sobre alimentació quan estic a la feina i jo a canvi el motivo a estudiar i a que, un cop diplomat, treballi per formalitzar el Col·legi de Dietistes-Nutricionistes de Catalunya. Cal una entitat així per promocionar el treball que fan aquests professionals a benefici de la salut dels seus clients. I es que començo a estar tipa d´aclarir, a propis i estranys, que els d'aquest gremi no són metges i tampoc són infermers d´un endocrinòleg. Un petit reconeixement al Jordi per anticipar que les mandarines (un dels pilars de la meva dieta d´aquest hivern) serien sustituides (molt provablement) per les maduixes. Fa poc li vaig consultar: què serà dels meus esmorzars i berenars quan es retirin les mandarines? Maduixes, va respondre inmediatament. I boilà, ja les tinc aqui. És bruixot? És un alumne aplicat?

Les maduixes s'incorporen a la dieta que em programa el nutricionista Jordi Sarola. Vitamina C, potasi, magnesi, carbohidrats i fibra de la mà d´aquesta fruita primaveral. Toca acomiadar-se de les mandarines. Fidels testimonis, durant tot l´hivern, de la evolució mantinguda cap a l´alimentació saludable.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada