diumenge, 26 d’abril del 2009

La tanca d'atletisme


Ahir al migdia no em trobava amb les millors condicions físiques per entrenar després de la feina. Però els dissabtes a la tarda sé que tindré tota la pista d'atletisme per mi sola. I la ocasió mereix l'esforç. La intenció era fer un entrenament suau: trotar, estiraments... Vaig escalfar l'esquena com he aprés a fer amb l'Alex, les abdominals, els exercicis de força habituals de dorsals, quàdriceps i pectoral (amb poc pes, que si no em renyen...) Un cop a fora unes voltes trotant. Tot seguit vaig montar un petit circuit a la gespa del camp de rugby amb una tanca de 80 cm (per passar per sota) i davant, a 6 mts, una altre amb alçada de 60 cm. 15 repeticions fent servir la tècnica del dibuix de l'encapçalament. Una vegada ja em sentia segura la vaig pujar a 65 cm. 15 repeticions més. Demà després de l'entrenament a Copèrnic tornaré a ser-hi a l'HN per assolir els 70 cm. Aquesta propera setmana serà l'objectiu principal dels meus entrenaments. Tinc moltes ganes de saltar-la ja d'una vegada i completar així el circuit. També serà una satisfacció molt gran fer-ho amb el grup de l'Albert un dimarts d'aquests.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada