dissabte, 4 d’abril del 2009

Dels EP i Copèrnic

Les proves físiques em donaven sovint maldecaps a finals de l'any passat. Malgrat havíem fet una feina magnífica els primers mesos (i més tenint present quin era el punt de partida) la impressió en aquell moment era d'anar a passar l' estona sense nord. Li vaig confiar les meves preocupacions al nutricionista. A vegades havia fet referència a altres maneres d' entrenar: portant registres, mesurant FC... Amb elegància em suggeria la posibilitat d'un canvi d´EP. Em sentia però agraïda i en certa manera lligada a l'EP amb qui havia començat el camí. Una conversa desafortunada amb ell em va acavar de decidir pel canvi. El dietista em va aconsellar parlar amb la Montse Ascensión de Copèrnicbcn. Portem 2 mesos treballant plegats i el balanç no podria ser més positiu. Ja no pateixo per la preparació física. La Montse, l' Alex i l ' Albert tenen la meva confiança.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada