dissabte, 16 d’octubre del 2010

De viure els teus somnis



Les persones som capaces d'assolir grans fites a poc que tinguem clar quin és l'objectiu i el llistó de la motivació i la il·lusió sigui ben alt. Sembla que portem gravat al nostre cervell la necessitat ancestral de viure aventures per sentir-nos actius i feliços.

Hi ha gent que s'atreveix a viure els seus somnis, girant l'esquena als prejudicis dels altres i passant per damunt de les dificultats. La tieta d'una companya de feina va començar a córrer als 35 anys. En complir 55, quan la majoria de dones es lamenten per entrar a la maduresa, va completar la Marató del Sàhara. 42 km corrent pel desert.

Sens dubte, voler és poder.

4 comentaris:

  1. bon dia a tots,despres de buscar i buscar no puc trobar cap preparador particular per aquestes oposicions,siusplau,algu de vosaltres aprovats enguany o que s'estigui preparant amb un...i si no alguna academia "fiable".enhorabona per ser-hi a la escola.gracies.

    ResponElimina
  2. Hola jo ho vaig fer a traves d' una academia, i també amb el suport d' un sindicat ja que estic afiliat ( feien preguntes test)i et resolen dubtes, i estas al dia, a la clase on anava ( academia), van aprovar un 70% aprox, i entrar a la academia ( Mollet)uns 8 , en total hi havien uns 25, et dono el correo si vols, perquè no vull donar publicitat, de cap, perquè no ho trobo ètic,i a més, es el bloc de la Núria no el meu, i que per cert també ens ha ajudat, si vols t'explico la meva experiència, dona'm el e.mail

    ResponElimina
  3. hola sort,de veritat t'agrairia aquesta informacio.el meu mail: d.trumanshow@gmail.com (gracies nuria per fer de "nexe")

    ResponElimina
  4. et recomano el Pepe Llamas,tan sols tens que ficar-te a www.entrecancelas.es y mirar en formacion alla posa telf y correu pasa del correo per que ni el mira.... si pots o coneixes a algu comenta-li aquet formador

    ResponElimina