diumenge, 31 de maig del 2009

Fent balanç de maig


Descanso al vespre després de treballar i entrenar, amb la gosseta als peus del llit, i rumïo sobre el transcurs del mes de maig. Finalment es va donar l'esperat punt d'inflexió i queden enrrera els foscos dies de finals d'abril i maig. Ha començat la remontada.
Torno a entrenar amb il·lusió i alegria. Encara suau. M'agrada pensar que és l' inici d'un nou periode de millora continuada, com es va donar als primers mesos. Em fa feliç entrenar pensant que aconseguiré ser una corredora, que arribaré a ser capaç de còrrer amb un grup, com el que ofereix el Lloyd o el que s'inicia ara al Racc. He canviat l'escenari esportiu: el tartan de la pista d'atletisme, les tanques i la gespa del camp de rugby de l'HN per les instal·lacions del David Lloyd Club Turó. L'Alex, a Copèrnic, continua posant el seny, els coneixements i la direcció a les meves sessions d'entrenament.
El dolor a l' esquena, malauradament, sembla que m' acompanyarà la resta de la meva vida. He d'aprendre a conviure amb ell i intentar "domesticar-lo". La reumatòloga ha donat el seu diagnòstic. El tractament recomanat: fer exercicis per movilitzar l'esquena i seguir entrenant, sempre sota la direcció d'un entrenador personal. Indometacina per alleugerir el dolor. Higiene postural per prevenció. Llum verda al tractament osteopàtic.
De l' estudi, el jurista-criminòleg, i funcionari de presons del grup A, José López, després de 10 mesos anant (i pagant) les seves classes m'envia un correu demanant-me que no torni a presentar-me davant seu ofés per la entrada que li vaig dedicar al bloc. Fora de valoracions sobre si els meus comentaris són o no ofensius, amb aquesta acció, el senyor López, ens ha deixat palès el nivell d' educació al que ha arribat com a persona i quin respecte li mereix la lliure manifestació de la opinió personal. Sens dubte, ni els estudis ni els diners fan senyor a un home.
El meu cos segueix cremant greixos malgrat la devallada d'intensitat dels entrenaments. A la darrera visita a la consulta del dietista-nutricionista el resultat de l'antropometria va donar un 31% de greix corporal, un pes de 71 kg. Ja són gairabé 30 kg perduts. La manifestació del poder de la bona alimentació i la professionalitat del senyor J. Sarola del Cendief. Hem acordat rebaixar el % greix fins al 24 % com a següent objectiu i per ajudar a guanyar rendiment esportiu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada