divendres, 24 de juliol del 2009

De les no vacances


Arriben els últims dies de juliol i tot el que t'envolta comença a fer olor de lleure. A la feina donem un cop de mà als viatgers en cotxe. Els clients et demanen una solució per les seves vacances truncades. A l'estiu tornen a la vida els petits pobles de la geografia espanyola.
Els meus amics em parlen de viatges a Escòcia, acampades als Pics d'Europa i estances a Formentera... Coneixedors de la meva feina i la dedicació qüasi exclusiva a la oposició, ja no em pregunten per les meves vacances ni em conviden a afegir-me a les seves a l'agost. Sense paraules et mostren la seva admiració-compasió pel que de bon grat he escollit fer.
El meu entrenador també gaudirà del descans estival. Bones vacances Alex, t'espero per seguir treballant al setembre. El professor de Ioga també serà fora un mes. Trobaré en falta les seves classes. Miraré de fer mini-sessions pel meu compte amb el que he anat aprenent amb ell aquestes darreres setmanes.
Combino ara els espais per donar una certa amenitat a les maxi-sessions d'estudi. Del saló del centenari a la gandula a la vora de la piscina o la taula a la terrassa de la cafeteria. A l'agost ja s'ha de posar la cinquena velocitat de cara a l'examen d'octubre a Madrid.

Bones vacances a tothom.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada