dimarts, 14 de juliol del 2009

De notícies, finançament i presons

Durant uns anys, no vaig voler que l'aparell de TV entrés a casa meva. M'agradava molt més la ràdio i la prensa com a mitjans d'informació i l'entreteniment l'omplia d'altres maneres. Un dia van regalar-me una televisió i em vaig veure obligada a fer-li un lloc al pis... Seguia però escoltant emissores i llegint diaris. Amb la oposició i sense plantejar-ho, a poc a poc ho he deixat de fer. Ens fan creure que és necessari estar "ben informats" però estar informats de què? Té a veure el que ens diuen amb els nostres interessos?

Fa mesos que la meva referència informativa són els comentaris de les persones amb les que tinc relació. A la feina, amb el Xavi (una de les poques persones a Catalunya que compren i es llegeixen l'Avui fil per randa cada dia), he anat seguint la negociació del "nou finançament". El meu amic Jordi escolta el Cuní als matins. Dilluns em va dir que s'havia tancat amb el Govern de Madrid un Fons de Suficiència de X milions per destinar, exclusivament, a les competències transferides de seguretat pública i serveis penitenciaris. Vaig còrrer a fullejar els diaris al Lloyd i ho mencionàven però sense entrar en detalls. SEMBLA QUE L' ADMINISTRACIÓ CATALANA TINDRÀ DINERS PER MOSSOS I PER PRESONS. Al dia següent el Conseller Castells va anunciar que amb el nou finançament s'aixecaven les restriccions esmentades dies abans. Vol dir tot això que aviat tindrem convocatòria?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada