diumenge, 30 d’agost del 2009

Em demano una plaça a Mallorca :-)


Imatge: Cala del Moro (Illa de Mallorca).

El cabàs de la motivació per seure a estudiar durant quatre hores el Dret Penal i el Penitenciari, un cop enllestida la jornada laboral, l'omplo a botigues diverses. En una d'elles compro la imaginació, i l'envio de viatge, cap a la destinació desitjada.

3 comentaris:

  1. Felicitats per aquest blog!!

    M'estic pensant de presentar-me a aquestes opos, però m'agradaria saber més coses sobre la feina que desenvolupen els funcionaris dins de la presó, horaris, grups,etc He mirat el temari de UGT i no en parla gaire. També m'agradiaria saber com és el dia a dia del treball a una presó.

    L'altra cosa que hem pregunto perquè tens tantes ganes i motivació de treballar a una presó?

    Gràcies per endavant!!

    Lluís

    ResponElimina
  2. Has trobat a alguna banda el qüestionari específic de la jul 23.

    No hi ha manera nomès trobo el general

    ResponElimina
  3. Hola buenas!
    Lo primero de todo, felicitar a la creadora del blog!

    Yo también soy uno de los que esta estudiando para conseguir una plaza. Parece que ahora con los tiempos de crisis todo el mundo esta obsesionada con la administración y eso quiere decir que el nivel será muy alto.

    Para el primer usuario, le recominedo que un día se pase por UGT con la calma y que le vendan un poco la moto del trabajo. Ten en cuenta que no es un trabajo fácil, tus compañeros seran lo mejor de cada casa y hay que tener un carácter especial para trabajar en este mundo. Tienes que ser autoritario pero nunca agresivo, marcar las pautas pero nunca hacerlo con prepotencia y chulería.

    Para el segundo usuario, comentar que yo no tengo ni un examen XD, pero ahora mirando he encontrado uno de promoción interna de la ju023. Googleando un poco!

    Venga os dejo una preguntita para que os animeis:

    La pena de localització permanent tindrà una durada de:
    -fins 16 dies.
    -fins 8 dias.
    -fins 14 dies.
    -fines 12 dies.

    Facilita eee! Saludos carceleros!

    ResponElimina