dimarts, 22 de desembre del 2009

Setmana 3: entrenaments i pluja


Dilluns 21: A l'hora de preparar la bossa m'assec dubtant entre anar-hi o possar-me a estudiar. Penso en els 15 punts que necessito per les proves físiques, els 48 temes que tenim per estudiar... Em decideixo per donar plaer al cos... Escalfo i pujo al gym a fer la rutina de fitness d'adaptació. Em vaig acostumant a les màquines del nou gimnàs. La meditació ensenya a concentrar-se en l'aquí i l'ara, a posar tota la nostra atenció en el que fem en aquell moment. Miro d'aplicar-ho a l'entrenament. Així la rutina és més plaent. L'Alfons m'ajuda a treballar les dominades. 1 x 4 repeticions de posició prova, ample i bíceps. Segons Deshimaru, la repetició és el secret per aconseguir les millors coses. Treballant i repetint les dominades arribarà el dia que les faci jo sola... Mini-sessió de ioga per treballar la mobilitat de la columna.
Dimarts 22: els nois tenen sessió de circuit, barra, tracció, sèries... avui no puc anar a entrenar amb ells i em dedico a la resistència cardiovascular. Objectiu: 30 minuts de carrera contínua a 135-160 ppm. Ja no trobo en falta la cinta. Al minut 15, com és costum, el cansament apareix. Pujo el cap, miro al cel, veig al fons el Parc de la Ciutadella, respiro l'aire fresc i humit... i endavant. De seguida trobo un ritme còmode, a 150-160 ppm... i corro amb gust, sense gaire esforç. Dóno voltes al perímetre interior i exterior del parc. Al minut 30 em fa pena tallar-ho. Decideixo seguir... Avui he fet els meus primers 60' de carrera contínua sobre asfalt! Pujada d´endorfines, dutxa i mini-sessió de mobilitat per l'esquena.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada