dimecres, 29 de setembre del 2010

A la recerca del jo



Sovint em pregunten perquè trencar amb una feina segura i plàcida per a treballar com a funcionària de presons i a més, molt probablement, lluny de casa. Hi ha persones que vivim tocades per un neguit. Com en aquesta cançó, un dia et planteges continuar la  recerca del teu jo iniciant un nou camí. Per entendre quines són les coses que de veritat tenen valor.

"El día que yo salí
en busca de mi vida y de mi yo
algo grande sentí en mí
cuando miré hacia atrás y dije adiós.
Sentimiento de amor que me llevo de ti
una ilusión.

Quedó atrás un porvenir
una seguridad y un qué sé yo.
Ese momento comprendí
de que niña, hay cosas que tienen un gran valor.
Sentimiento de amor,
sentimiento de amor que me lleva hacia ti
con mi dolor"
SENTIMIENTO DE AMOR-TRIANA (1981)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada