dimarts, 6 d’octubre del 2009

Del desig i la poesia

Deixo unes lletres del mestre Ibañez per a que les gaudiu. Us convido a endinsar-vos pel seu bloc i els seus llibres, a conèixer el treball escrit d'una ment lúcida, personalíssima.
Potser l'únic que pot comparar-se a la joia que descriu és el goig intel·lectual al llegir unes paraules ben escrites.


EL MÓN ÉS UNA MENTIDA-ENTRELLUM





"El cel s'emmiralla en el llac com jo m'emmirallo en tu. A la tardor de les nostres vides. Cauen alhora aglans i fulles, grogues com rovells d'ou. Sobre l'herba els cossos nus celebrant la cerimònia més antiga de totes, el ritual sagrat que uneix cel i terra, lluna i sol. Piulen els ocells. Els peixos no tenen por. Les canyes s'enfonsen dins l'aigua com jo m'enfonso en tu. El paradís existeix. No és un somni. Mil petons. Ens mengem i ens bevem amb golafreria. La tarda té el perfum de la teva pell i el color de les teves pigues. Riu avall m'enduc el tresor d'aquestes hores increïbles. La veritat som nosaltres. El món és una mentida."

1 comentari: