diumenge, 13 de desembre del 2009

Nous escenaris per les properes setmanes

M´explica un company de Festefort , que amb el carnet del Poliesportiu La Bordeta tens accès lliure a l'Estadi Serrahima de Montjuic. Ells queden dos o tres cops per setmana per còrrer i fer el treball de cardio. Em diuen que formen grupets segons el nivell físic. El meu càrdio és molt pobre però tinc la sort que m´agrada còrrer i els objectius m'estimulen a treballar. De nou tinc la possibilitat de còrrer per pista d´atletisme!!

A lectors d´aquest bloc que siguin futurs Tècnics d´Institucions Penitenciàries, qui s´anima a preparar les físiques amb nosaltres i formar un grup de Presons a Festefort?

Segueixo cercant informació útil per mitjà dels companys... Buscava un lloc adient per estudiar al sortir del Racc. Un d´ells em parla de la Biblioteca Vapor Vell, a Sants. La situació és perfecte. De camí entre la Diagonal i el Poliesportiu. Havia passat per davant amb la bici aquests dies sense reparar en la seva presència. Calculo que podré ser-hi allà de les 16h fins les 19h. 3 horetes estudiant i cap a entrenar.

A lectors d´aquest bloc que siguin futurs Tècnics d´Institucions Penitenciàries, qui s´anima a formar grupet per arrossegar-nos a estudiar el temari al Vapor Vell de Sants per les tardas?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada