dimarts, 29 de desembre del 2009

Setmana 4: entrenaments de Festes


Per aquesta setmana tinc previst fer:

-Dilluns 28: 20' cardio suau + rutina d'adaptació + abs + barra + mobilitat esquena
-Dimarts 29: 60' carrera continua + circuit + tracció + mobilitat esquena + estiraments
-Dimecres 30: 20' cardio suau + rutina d'adaptació + abs + barra + mobilitat esquena
-Dijous 31: Descans
-Divendres 1: Descans
-Dissabte 2: 60' carrera continua + estiraments + mob. esq.
-Diumenge 3: Descans

I la setmana va:

-Dilluns 28: 20' eliptica manual nivell 10 + rutina d'adaptació + abs + mob. esq. Enllestir la rutina de fitness ja no em resulta carregós. Eren millors les màquines del Lloyd. També la renovació d'aire de la sala. Aquesta setmana he pujat el pes d'algunes màquines. M'ensenyen a treballar triceps amb politja diferent a com jo ho feia. No practiquem barra. Em diuen que 6 paliers a la course no són res, es sorprenen que faci tan sols 3 segons a "l'ocellet" i jo no dic res, recordo quin era el meu nivell en començar i pujo cap al gimnàs, a seguir treballant.
-Dimarts 29: Descans... l'entrenador no pot venir, la nevera és buida, l'armari de roba és buit... decideixo dedicar la tarda a la intendència domèstica. Rentar-se la roba d'esport forma part de l'entrenament, no?
-Dimecres 30: 5 + 5 km bici + 20' cardio en eliptica + rutina d'adaptació + mobilitat esquena + estiraments + 30' carrera continua. Al migdia vaig al gym. Per la tarda em porto la gossa a còrrer amb mi per la Ciutadella per primer cop. Ha aguantat 30'. És una campiona. Tinc molèsties al genoll esquerra des de fa una setmana. Plego per avui.
-Dijous 31: Descans
-Divendres 1: 5 km de carrera continua a 150-160 ppm + 15 min recuperació + 5 km de tornada. De la porta del Racc a la cantonada Diagonal-Pg. Gràcia i mitja volta... amb sol i força vent! Després de còrrer et sents una superheroïna. El poder de les endorfines! Estiraments.
-Dissabte 2: Descans
-Diumenge 3: 10 km de carrera continua + estiraments. De nou, del Racc a Pg. Gràcia i retorn. A l'anada a 150-160 ppm. En arribar a Pg. Gràcia, decideixo continuar i fer els 10 km d'una tirada. En tornar, les pulsacions, mantenint la mateixa cadència s'apujen a 160-170. Hi ha un petit desnivell ascendent. Nomès començar he trobat un ritme còmode i l'he mantingut els 68 minuts de la carrera. Cap molèstia física. He disfrutat molt l'entrenament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada