dimecres, 6 de gener del 2010

Setmana 5: més entrenaments amb pluja


-Dilluns 4: 8 + 8 km bici. A desgrat, sacrifico l'entrenament d'avui amb els nois per estudiar dret penal. Encara gaudeixo la satisfacció d'enllestir els primers 10 km de carrera al carrer. Sorpresa de que la meva esquena, a més, amb fred i alta humitat, aguanti.
-Dimarts 5: 8 + 8 km bici. Agulletes als glutis i quàdriceps. Han desaparescut les molèsties als genolls. Trobo en falta les classes de ioga. Podria ser que aquest any fes la primera Mitja?
-Dimecres 6: 8 + 8 km bici (Arc Triomf-Racc-Arc Triomf) El trajecte en bici cap a la feina, a quarts de sis del matí, amb l'estòmac buit, el fred, el vent i la pluja d'aquest hivern... això sí que t'activa el cos i no els bifidus! El meu sistema inmunològic va sortejant els refredats i grips. Deu ser l'alimentació. Per la tarda, després de repasar el tema 6 de penal, surto a entrenar. Què gran és còrrer! Tant senzill i tan plaent. És agraït. Ruta: Arc de Triomf, volta completa al perímetre interior del Parc de la Ciutadella, Estació França, Pg Joan de Borbó, Pg. Marítim fins, crec que era ja a prop del Port de Sant Adrià del Besòs, feia una estona havia passat el McDonals del Litoral. Tornada pel mateix camí. Quan em venia de gust, accelerava el ritme allargant la camada amb l'ajut dels glutis durants uns 5 minuts. No he calculat els kms però segur que passen de 10. Temps de carrera continua 92 minuts. Estiraments. Una mica de molèstia al genoll dret. Un bany d'endorfines.
-Dijous 7: 8 km bici + rutina d'adaptació + circuit. Al matí, amb la bici, pujo el carrer Girona amb marxa de baixada per fer un treball extra amb quàdriceps i glutis. No li trobo el gust a les màquines de fitness però aplico la meva màxima alhora d'afrontar els entrenaments planificats: "el que s'ha de fer és fa i punt". L'entrenador dedica una hora a explicar-me la talonació del circuit. Pesa el cansament per la carrera del dia anterior. Tinc poques capacitats físiques. Intento suplir-ho amb esforç i dedicació. Treient profit al treball de l'Alfons per ensenyar-nos. Surt millor la sortida, el plinton, salto la tanca a 60-70 cm. Al circuit és qüestió de ficar-li ràbia o "mala llet". Ajuda al sac, a saltar el plinton i la tanca.
-Divendres 8: 8 km bici + 3 x 15' en barra + circuit. Els companys m'ajuden amb la prova de la barra, a la primera repetició, 14 segons. M'aguanten una mica dels peus... No tenia previst tornar a fer circuit avui com a mesura de prevenció per l'esquena però l'Alfons em convida a repetir talonació i accedeixo. No hi ha forma de saltar la tanca. Les meves forces són en hores baixes. Que necessito dormir més i descansar és ja un clam.
-Dissabte 9: Descans. De nou, agulletes. L'esquena envia senyals de precari equilibri.
-Diumenge 10: 4 + 4 km de carrera continua + rutina d'adaptació + mobilitat esquena + estiraments. De casa al gym vaig corrent a ritme suau. Gaudint de cada camada, de l'aire fred barrejat amb sol, de la música de FlaixFM. Pg. Sant Joan, Gran Via, Pç Espanya i Cra. Bordeta. M'acomiado de la rutina de fitness "d'adaptació". Segurament tindré una nova per la setmana següent. Quin mal rotllo veure la tanca on tenia lligada la meva bici. Torno a casa també corrent, més ràpid que a l'anada, amb ràbia.

2 comentaris:

  1. Coi, i jo que no aconsegueixo aguantar-me a la barra ni un segon!!!
    Ànims... que ja veurem amb qué ens surten...
    Anna

    ResponElimina
  2. Gràcies Anna. Jo animada sempre vaig. Tinc una gran sort desde que vaig començar i és que qualsevol cosa que faig ja és una marca... jajaj. Esperem que no toquin res de la convocatòria anterior. Salutacions

    ResponElimina