dimarts, 26 de gener del 2010

Setmana 8: Lesió i inici de la recuperació



-Dilluns 25: Mobilitat esquena + Escalfament + Tracció + Barra + Farleck 3 + Estiraments.
Avui surt un entrenament gratificant i engrescador més. Amb el dinamòmetre aconsegueixo nova marca: 229 kg, 8 punts. 231 kg son 8,5 punts. Em falten 30 kg pels 10 punts. Cal força a les cames. Que et sàpiguin corregir la posició. Amb l'entrenador i un company sortim a còrrer pel Parc de l'Escorxador. L'Alfons m'ensenya tècnica per millorar la carrera, m'arrossega a vèncer els missatges que t'envia el cap per plegar quan l'esforç s'apropa al límit. Augmentar la resistència corrent 60-90 min. a baix ritme, com jo estava fent en carrera continua, no m'ajuda a guanyar punts a la course. Cal còrrer menys temps pero més ràpid. Ho treballaré així a partir d'ara. Hauré d'aparcar els entrenaments per fer La Mitja Marató (i els plaers de la carrera continua) fins passades les proves.
-Dimarts 26: Mobilitat esquena + 20' cardio suau + Rutina A + Circuit.
Amb la rutina A toca treballar dorsal. Decideixo matxacar-lo prou per guanyar força suficient per arribar a fer dominades i "l'ocellet". Tard o d'hora, he d'aconseguir-ho. A la Sala m'ensenyen a treballar dorsal amb rem, amb politja, amb mancuernas. Faig les 'dominades' obertes amb 46 kg. Amb la companya, baixem a montar el circuit. És una sort que hagi vingut a Festefort la Olga. Ens divertim, ens recolzem, ens animem a treballar les limitacions que cadascuna tenim. Les tanques a 70 cm, després a 80... saltant-la sense pensar-hi, no agafo prou alçada i... a conèixer una altre cara de l'esport: la lesió.
-Dimecres 27: Repòs + Gel + Lamentacions + L'afecte de la gent.
Els antiinflamatoris ajuden a reduir el dolor. Els missatges d'ànim que m'han arribat dels lectors d'aquest bloc, les trucades d'amics i familiars, la atenció dels veïns que em porten a casa tot el que necessito, també. L'Alfons llença una llum a la foscor del meu pesimisme inicial. Potser no cal que perdi tants dies d'entrenament com jo pensava.
-Dijous 28: Repòs + Gel + Crosses + Paciència.
Li he demanat al nutricionista, el Sr. Jordi Sarola, una dieta per aquests dies de baixa activitat física, per no guanyar pes. No cauré en la tentació de consolar-me amb donuts de xocolata i similars. Mai tornaré enrera. Un veí em porta dues crosses a migdia. Caminar amb elles és senzill (amb cura) però baixar i pujar escales són figues d'altre paner. Demà al matí ho practicaré.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada