diumenge, 17 de gener del 2010

Un nido en mi ventana

15 comentaris:

  1. T´agrada el rock progressiu (abans simpfònic)?

    ResponElimina
  2. M'emociona, de la primera fins a la última fibra nerviosa, la música de Triana. No sé si això respon la teva pregunta.

    ResponElimina
  3. No gaire...a més de Triana t´agrada algun altre conjunt de progrock?

    ResponElimina
  4. Els classics: Supertramp, Queen, Pink Floyd.
    Tambe Vangelis, Steve Roach, Radiohead
    Smash o la Cia. Electrica Dharma.

    ResponElimina
  5. Si vols et puc recomanar conjunts actuals d´aquest gènere...

    ResponElimina
  6. Marillion (podries escoltar Marbles per començar). Ja em diràs...

    ResponElimina
  7. Jo també et faig una suggerència http://www.myspace.com/ciroberenguer

    ResponElimina
  8. D´acord prenc nota!
    Per cert, has escoltat ja Marillion??

    ResponElimina
  9. He escoltat "Lavender", "Beatiful" i "Kayleigh" i així d'entrada... no m'ha agradat gaire. Clar que acostumada últimament a escoltar "FlaixFM" per sortir a còrrer i Steve Roach de fons per estudiar... Alguna altre recomanació?

    ResponElimina
  10. Aquestes tres cançons no són del àlbum Marbles, has escollit potser les tres cançons més comercials del grup.
    Podries baixar-te alguna cosa de Porcupine Tree, no té res a veure amb Marillion, tot i que també són prog. Per a mi In Absentia és els seu millor treball.
    Ja em diràs alguna cosa.
    Per cert no he escoltat encara la teva recomanació tot i que penso s´allunya una miqueta dels meus gustos musicals.

    ResponElimina