dilluns, 8 de febrer del 2010

A voltes amb l'activitat física


A la visita d'aquesta tarda, el metge de rehabilitació m'ha llençat una gerra d'aigüa freda a la cara. Dues setmanes més de repós. En veure'm l'expressió, m'ha preguntat si em guanyava la vida entrenant. "No, però entrenar m'ha obert a la vida", li he contestat sense pensar-hi.

En tornar, m'he trobat a una amiga d'aquelles que diem 'de la infància'. M'ha sorprés veure-la amb una bossa d'esports. M'ha comentat que s'havia plantejat seguir el meu exemple i feia un mes que anava al gimnàs i cuidava la seva alimentació. "He perdut tres kilos ja i em trobo amb més energia que mai". "M'alegra que hagis descobert l'activitat física", li he respost.

La meva pràctica d'estudi eren sessions de dues o tres hores diàries. Els primers dies m'emprenyava no aconseguir aprofitar més el temps. Vaig pensar en aplicar a l'estudi l'ensenyança apresa de la carrera continua. Còrrer un poc cada dia per còrrer cada dia un poc més. I així, vaig allargant les jornades davant els llibres, com si dels entrenaments per una carrera de resistència es tractés.

La tieta d'una companya de feina va començar a entrenar i a còrrer als 35. L'any passat va fer 55 completant la Marató del Desert. M'agradaria molt parlar amb ella. Sense conèixer-la és un referent per mi. Un exemple de que sense experiència prèvia, amb il·lusió i treball, es poden aconseguir les fites esportives que una es proposi. On continuaré entrenant quan s'acabi l'etapa a Festefort?

3 comentaris:

  1. Hola!
    Bueno después de la etapa Festefort, te entrenarás con los compañeros de tu prisión :p

    Sobre las opos, comentar que las predicciones que se tenían de la publicación en el DOGC (08/02/2010) no se han cumplido. BIEN EMPEZAMOS!

    Bye.

    ResponElimina
  2. Sí, ya lo había pensado... en la horas de patio hacer el cardio, las series y los farleck. Algunos internos podrían apuntarse y así, cansados por la noche, darán menos trabajo

    :)

    ResponElimina
  3. Tres dies sense escriure. On t'has perdut???

    Espere que t'hagis millorat¡¡

    Petons

    Marta

    ResponElimina