dijous, 25 de febrer del 2010

Segueixo baixant pes



Malgrat el dies de repòs i baixa activitat física, dilluns la màquina antropomètrica de la consulta del nutricionista va marcar 1,400 kg menys de greix. Queda enrera l'estancament d'aquesta tardor? Ara peso 70 kg justos. Hi ha feina a fer encara per arribar al 24% de greix corporal que hem programat com a objectiu, són 5-6 kg menys de greix. 34 kg perduts en 18 mesos. Ja no em reconeixo a les fotos de fa dos anys. Pel cos, per la roba, per altres coses també que m'han canviat en aquest temps. Quan vaig al meu poble, els coneguts em paren al carrer, sorpresos al veure'm. Em pregunten com ho he aconseguit. "Només alimentant-me correctament i entrenant moltes hores." els hi dic. "És la millor manera", sentencien. No sóc una heroïna. És a l'abast de tothom. Tan sols cal esforç i fer-ho.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada