diumenge, 7 de març del 2010

Del desànim



Mentre escric aquestes lletres milers de corredors porten el seu esforç i il·lusió fins al límit per completar els 42 km de la Marató de Barcelona. La meva admiració per tots ells.

Des d'aquest racó de la Diagonal on treballo prego per una recuperació del peu que no acaba d'arribar, que m'obliga a mantenir un descans indesitjat, que em treu de l'alegria de còrrer i entrenar i que m'allunya, cada dia que passa, de les proves físiques de la oposició.

3 comentaris:

  1. Com aviat les fisiques seran a finals de juny o al juliol, x tant tens temps.No et neguitegis amb les coses que primer no hi pots fer res, i segon es questió de temps. Com diuen els japonesos si un problema no te solucio no hi ha problema xq no si pot fer res, i si hi ha solució tampoc hi ha problema perque amb la solució es resoldrà.Aplica-tho.

    ResponElimina
  2. Tranquil·la CAMPIONA, ja veuràs com si que arribes. Estàs lluitant molt per a aconseguir-lo.

    Jo , tot el temps estic fent test i cada vegada tinc mes errors.

    Aquesta nit, he tingut fins a malsons amb els examenes i les notes. M'he aixecat fins a amb mal de cap. LES PUNYETERES OPOSICIONS¡¡¡

    Anim¡¡

    Marta

    ResponElimina
  3. Buscando libros de test hace poco, me encontre con tu blog, la verdad es que está bien, suerte mñn!

    ResponElimina