dimarts, 20 d’abril del 2010

Dret Penal a la Ciutadella


De bon matí m'arriba un correu del Jordi. Em desitja gaudir del dia i que sigui de profit. El mateix per tu, amic. És anunci de que fa bon temps i sense pensar-ho, trasllado la biblioteca al Parc de la Ciutadella. El dia és un regal esplèndid de llum i escalfor. M'assec a llegir resums de Dret Penal. De tant en tant aixeco la vista per observar l'escenari del meu voltant. Els jardiners acaben de guarnir el parc per Sant Jordi. Avui tot llueix al sol. Hi ha una mare alletant llur nadò sota la atenta vigilància del seu gos. Dues noies s'estimen davant meu. És una sort viure temps de llibertat. Les turistes joves prenen el sol amb bikini tal qual fosin a la platja. Passen fileres de pàrvuls d'excursió. La gent es desfà de la roba, de les sabates. Ens encaminem a l'estiu. I entre fulls que em parlen de penes, delictes i procediment penal, ets present als meus pensaments. Què no donaria ara mateix per sentir el goig del teu braç envoltant-me.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada