dilluns, 12 d’abril del 2010

...13". Nou repte aconseguit!!!!


10 comentaris:

  1. hola nuria¡¡¡¡¡
    la meva enhorabona pel teu resultat...
    m'he alegro molt per tu, despres del teu accident aixo et motivara moltisim...
    sort, ivan

    ResponElimina
  2. Joer... quina sort... snif snif... quina enveja... snif snif... jo... es que... snif snif... bàsicament... snif snif... m'en vaig avall... snif snif...

    Jajaja... enhorabona!!!!!!!!!!!!!

    Anna

    ResponElimina
  3. molt bé pels 13 segons! es demostra que el sacrifici porta el progrés, i que la part física és important i s´ha de treballar a consciència. Continua així!

    ResponElimina
  4. Anna, Núria i Makarenus us trobaré a l´acadèmia al Setembre i us convidaré a esmorzar per celebrar junts que hem passat les opos.

    Amador

    ResponElimina
  5. Tant de bó Amador... però em tens que prometre que ja saps pivotar mentre contestes el psicotècnic... jajajjaja

    Anna

    ResponElimina
  6. Hola buenas.

    Ya se que queda poco para que pasen los 20 días de solicitud, pero me gustaría asegurar el tema del bachillerato.

    No es necesario presentarlo por el momento, no? En la solicitud online no había nada sobre el tema por lo que deduzco que se presentará a posteriori. :S

    Bye.

    ResponElimina
  7. Ehh Nuria molt bé¡¡¡ per el teu record.

    Anem fent cami.

    Petons maca

    Marta

    ResponElimina
  8. Ets la prova de ke "voler es poder". I continua recordan ke les "critiques" encara ke no t'agradin, et fan mes forta. Ens veurem a l'acadèmia.

    ResponElimina
  9. Anna amb la canya que m´estic donant no t´extranyis que ho fés jajaja. Ànims que el temari és més entretingut del que sembla jajaja

    Amador

    ResponElimina
  10. Entregingut??? Ufffff... Amador... diga'm qué estudies pq jo crec q tinc unaltre temari!!!!

    Una abraçada,

    Anna

    ResponElimina