dilluns, 24 de maig del 2010

Entrenaments i projectes



Divendres vaig sortir al Parc per fer l'entrenament de carrera continua programat: 35 minuts suaus. Sobre superficie blanda, com va recomanar el traumatòleg. Al poc de començar, el perímetre de la Ciutadella em semblà una gàbia. M'acosto a l'accés de l'Estació de França, la decisió ja està presa: avui correré com si res hagués passat, sense rellotge ni pulsòmetre, sense preocupacions. Amb l'objectiu únic de gaudir. Sol, aire i camí. El meu cos i el meu cap no combinen gens. En arribar al Pg. Marítim se'm dibuixa a la cara el somriure que m'acompanya sovint quan entreno. L'enforç inicial d'encesa de motors queda enrera. Paro atenció a l'escenari que m'envolta, tant diferent al que trobava al gener. Per una estona la mecànica de còrrer se'm fa tant còmoda i natural com caminar. Em ve de gust anar més ràpid però el peu reclama prudència. Tinc per endavant molts entrenaments per millorar i aprendre, no forço més. A la tornada m'aturo enfront del Centre Penitenciari de Dones de Barcelona (Wad-Ras) al Poblenou. Dos funcionaris xerren a una de les portes. Miro l'uniforme que duen, els murs d'aquell edifici. En breu, la meva vida laboral després de 9 anys plàcids, podria fer un tomb.

9 comentaris:

  1. hola, como lo llevais?
    os quería preguntar una cosa, he cogido un libro de test de la biblio y salen preguntas sobre la corona d'aragó i la guerra dels segadors, pero eso en el temario no viene no? yo me bajé el temario general de intenet, no vaya a ser que me falte algun tema, de historia de catalunya o algo.
    saludos y a estudiar!!!!!
    nuria3

    ResponElimina
  2. Núria3.

    Ni cas de la corona, ni de la guerra dels segadors, ni res del que no surt explícitament al temari... no ens liem que ja tenim prou temari.
    Ànims, que ja hi som!!
    Una agraçada,

    Anna

    ResponElimina
  3. Al final ja he pogut trobar les respostes de la JU 15.

    Ara a estudiar amb força¡¡

    Una abraçada per a tothom.

    Marta

    ResponElimina
  4. gracias majos, solo me fantaban un par de temas más. Supongo que se habrán lado con algun tema de los mossos, que essos si que tiene que estudiar historia de cataluña.
    venga a aestudiar que ya nos queda poco y luego tendremos mucho tiempo para ir a la playita. Por cierto, el otro dia fui a estudiar a la playa y estuve super bien. Os lo aconsejo.
    nuria3

    ResponElimina
  5. Nuria eres de valencia???

    Marta

    ResponElimina
  6. yo? no que va soy de barcelona, por que? tengo acento de valencia? jaja.
    nuria3

    ResponElimina
  7. Hola Núria!

    Primer de tot, felicitats pel teu blog. M'encanta pq es nota que els escrits et surten del cor.
    Fa mesos m'estic plantejant presentarme a aquestes oposicions i llegint-te m'he animat una mica més!

    M'agradaria que m'expliquessis una mica com vas prendre la decisió d'apuntar-te a una acadèmia per preparar-te i quina has escollit. Comenta'm també qualsevol aspecte que creguis que he de saber abans de començar aquest repte. Jo també estic en mala forma, com en els teus inicis, i crec que aquesta oposició pot ser la perfecta motivació per prendre'm seriosament això de cuidar-se.


    Gràcies!

    Miquel (Barcelona)

    ResponElimina
  8. Bon dia!

    Sóc la única, o com jo, vosaltres tb teniu la sensació de que com més estudies... menys saps??

    Mestoy estresando!!

    Ànims!

    Anna

    ResponElimina
  9. Es normal, con tanto temario parece que lo estudiado hace 2 semanas desaparezca por arte de magia.
    En los examenes tipo test, la clave es estudiar para conocer todo el temario y los últimos días dedicarlos a fechas, números y datos muy específicos.

    Ya veremos que pasa el 20 jijiji.

    ResponElimina