dissabte, 19 de juny del 2010

Fent camí



He tancat els llibres. Recullo els resums, els qüestionaris, els llàpissos. Endreço l'escriptori. És tracta només d'un examen, res substancial està en joc. A gairabé 12h de les proves, només descansar i creure en les capacitats d'un mateix pot ajudar.

Els millors desitjos pel meu company en aquest llarg camí, el Jordi Aguiló. Amic, les primeres posicions per equips són nostres! Al Toni Fernández, pels nous projectes que vulgui assolir.

Demà molt d'hora, davant el mirall, pensaré: "Núria, ets maca, ets intel·ligent i molt capaç per aconseguir allò que et proposes".

82 comentaris:

  1. Molta sort!!! espero que ho aconsegueixis, per tu i per tots els que t'hem anat seguint pel blog!!!

    ResponElimina
  2. Jo he fet exactament el mateix, recollir i descansar, aquesta tarda m'he anat de compres amb la meva companya /amiga i les dues hem intentat ser positives i pensar que demà "puede ser un gran dia", jo crec que sí que ho serà.
    Núria, molta sort i gràcies per fer aquest bloc, segurament demà estarem molt a prop, potser a la mateixa aula...espero que tot vagi bé!
    Maite

    ResponElimina
  3. Per fi ha acabat això. A veure el dia 22 que pasa

    Amador

    ResponElimina
  4. hola, com us ha anat? a mi regular no se si aprobaré, sabeu si ugt o ccoo publiquen les plantilles abans que justicia?

    ResponElimina
  5. Hola gent!

    A mi les 2 primeres proves encara... I el test de personalitat, creieu que poden suspendre per haver ficat tipex a uns quants llocs i haver canviat la resposta que havies posat primer?? Ho dic pel pal que pensin que ets insegur o algo així! És que cada vegada m'hi capfico més!

    Gràcies!

    ResponElimina
  6. Tot i sentint una gran alliberació... em queda el buit de no tenir el costum de gaudir de la vida durant les tades...

    Crec que em costarà no agafar el codi penal...

    Coi... q rara és la vida... jajaja

    Abraçada,

    Anna

    ResponElimina
  7. EN EL PSICOTECNIC NO VAN DIR QUE HAVIEN PREGUNTES DE INTELIGENCIA I VAIG ARRIBAR SENSE TEMPS

    ResponElimina
  8. SABEU QUIN NUMERO DE PERSONES TENEN PREVIST DEIZAR FORA DE LA SEGUENT FASE?

    ResponElimina
  9. QUIN TIPUS DE PERFIL CREIU QUE BUSCAVEN?

    ResponElimina
  10. jo personalment el vaig trobar prou fàcil, en especial el primer, encara que no em va sortir massa be, crec que la tassa d'aprovats va a ser molt alta, així que hauran de fer "neteja" en alguna part..

    ResponElimina
  11. Nuria, molta gent a entrat en el teu blog a l'espera d'una primera valoració, ja se que esperes la nota, però és el que te ser "mediatic".

    ResponElimina
  12. donde esta la gente? pq nadie comenta nada? tan mal os ha ido? parece que haya hecho el examen y haya sido un sueño que nadie lo comenta. Suerte mañana.

    ResponElimina
  13. De la primera prova jo diria que hi ha almenys 4 preguntes que s'haurien d'anular, per errors o perquè la resposta teòricament correcta presta a confusió.
    Sort a tots!

    ResponElimina
  14. Doncs yo crec que al primer examen han fotut una criva força gran.S'havia d'estudiar per poder aprovar-lo. El segon molt mes absequible.
    Y el tercer a mi m'ha anat fatal. Els nervis, la inexperiència m'han fet una mala passada. Creieu que aprovan't els dos teorics i suspenent el de personalitat hi haurà possibilitat de bossa? 2anys perduts per a res...
    Carles

    ResponElimina
  15. Al anònim que ha dit que va trobar l'exàmen fàcil (sobretot el primer), dir-li que és la primera persona que sento que ho diu. Jo amb tothom que vaig parlar els va trobar molt difícils, i sobretot el primer. Jo personalment hi havia preguntes que no sabia ni el que m'estaven preguntant.

    ResponElimina
  16. la veritat es que eren bastantdificils sobretot el prmier i no es la meva opinio, es l'opini´´o general. Al que diu que era prou facil, doncs, res, que ets un crack i ja estas dins... sort a tothom

    ResponElimina
  17. a quina hora penjaran les plantilles? segur que serà avui? jo no se si he aprobat però si ho he fet serà amb mala nota, no se si deixar les físiques pq no les he preparat o igual encara pot ser que amb un cinc i pico tindria plaça no crec no? que fareu si teniu una nota baixa?

    ResponElimina
  18. jo tambe estic mirant si surten les plantilles, porto mirant la pagina gentcat desde les vuit del mati jajaja

    ResponElimina
  19. Jo creia q el primer m'havia anat de cul i llibre en ma ho he corregit sencer tant l'un com l'altre, al final he tret millor notal al general que a l'específic, un 7.3 de mitja mes o menys. Quina nota va quedar a la ju023 de tall?

    Sort a tots!

    ResponElimina
  20. Hombre, quitando algunas preguntas (máximo 10 por parte) era un examen que con 6 meses intensivos lo podías reventar fácilmente.

    Obviamente es algo que muchos no podemos hacer porque el psicológico es tan "lotería", que no te puedes permitir dejar tu trabajo para sólo estudiar.

    Lo que si que no entendí es a la gente que dejaba más de 3/4 partes de test en blanco. Joder, que quitaba 1/4!! Si aplicas estadistica básica te sale más a cuenta arriesgar en 4 preguntas (en las que tengas dudas entre 2-3 respuestas)que dejarlas sin contestar.

    Pero a pesar de que el examen era "asequible" yo me deprimí viendo a tantísimos interinos XD

    ResponElimina
  21. Jo he trucat i m'han dit que potser a la tarda, cap a les 17h, i sinó demà ja...

    ResponElimina
  22. Jo segons les plantilles de Penitenciaris Catalunya tinc un 6'7. No se si en tindré prou, esperaba minim treure un 7.BUUFFFF

    ResponElimina
  23. Doncs, nomes felicitar als que els hi va semblar facil l'examen. Jo crec, i pel que vaig comentar amb molta gent, que el primer examen era bastant bastant dificil. Les respostes no eren gens clares, pero be ... ara ja esta fet i a veure si publiquen ja les plantilles i sortim del dubte de si som apte o no apte

    Sort a tots i totes
    Sergi

    ResponElimina
  24. al que sabe la nota, digo donde lo has mirao? yo no veo nada

    ResponElimina
  25. jo vaig coneixer una noia a l'examen interina i després vam anar a dinar amb uns 15 interins, que em van dir que havien uns 400-500 interins que es presentaven a l'examen i que l'específic els hi va semblar molt fàcil pq eren coses q feien a la feina. Osigui que ho tenim difícil, no crec que molts hagin suspès el general. Jo si he aprobat no serà amb nota nota tampoc. Sort a tothom.

    ResponElimina
  26. 400-500 interins? Vaig mirar el llistat d'interins de la ju023 i no eren més de 100...

    ResponElimina
  27. Jo porto molt de temps preparant aquesta oposició i penso q la portaba molt bé, però concideixo amb la opinió majoritària i crec q la primera prova va a ser massa complicada. No sé si vaig necessitar més preparació o es q alguns van a estudiar totes les lleis article per article... sincerament, no ho crec

    ResponElimina
  28. Piensa que han pasado 2 años desde la última opo y además los internos saben que las oportunidades para entrar en el sistema cada vez serán menores.

    Si el número de interinos real es el que comentáis, pues haced números.

    ResponElimina
  29. apart també s'ha de contar que hi ha gent que aquest any només han de fer les físiques, jo conec uns quants casos.

    ResponElimina
  30. acabo de llamar por telefono y me han dicho que en principio las plantillas saldrán mañana, jolinnnnnnn

    ResponElimina
  31. Això, on estan les plantilles aquestes de penitenciaries catalunya??

    ResponElimina
  32. la veritat es que a mi l'examen no em va agradar com es va plantejar, jo vaig estudiar sols dos mesos, però havent estudiat Dret, tenia un poc de avantatge, encara així vaig trobar alguna pregunta que no tenia molt de sentit fer-la.
    per altra banda, no hi havien preguntes molt tècniques, com ara sobre el recursos en via jurisdiccional, delictes concrets (ni tan sols una pregunta), que era el que mes preparat tenia, tot així he de dir que l'examen no em va sortir be, a mes llegint les altres opinions, amb els interins que hi havia, gent que te guardada la nota, etc.. ho vec molt complicat.
    una salutació i sort a tots

    ResponElimina
  33. Si os vale de referencia os diré que gente que sacó el número 150 en la última oposición de Justicia en Catalunya a duras penas y tras muchas reclamaciones ha llegado a ser interino, se comenta que en el curso de interinos había la orden de eliminar gente de manera visual, esto no es más que estamos asistiendo al desmontaje del estado de bienestar.Saludos cordiales desde la Comunidad Valenciana.Sort a tothom-fará falta-.

    ResponElimina
  34. El q diu q segons les plantilles de Penitenciaris Catalunya té un 6,7, on has trobat les plantilles si encara no les han penjat!!! No ho entenc? m'ho pots explicar

    Gràcies

    ResponElimina
  35. A mí también me pareció más difícil el general que el específico. De hecho, yo estudié la parte general durante más tiempo porque preparaba otras opos de grupo B y la específica en sólo dos meses (a tiempo completo), y aún así creo que tendré más nota en el 2º. Han querido hacer una criba, pienso yo. Las preguntas del 1º eran rebuscadas, o al menos las 4 opciones redactadas con mala leche... en cambio el específico me pareció muy normal, tal cual lo había estudiado.
    Lo mejor, que no salió nada de los autores de las teorías tan pesados de aprender¡¡¡
    Bueno, paciencia con las plantillas, ponía "a partir" del día 22...

    ResponElimina
  36. ENLLAÇ AMB ALGUNA DE LES PLANTILLES NO OFICIALS.
    http://groups.google.com/group/penitenciaris

    ResponElimina
  37. Sobre aixó de gent que va treure el 150 i a dures penes treballa, dir ke hi ha gent treballant o ke a treballat, de la JU023, NOMÈS, amb el psico i les fisiques aprovat.

    ResponElimina
  38. plantilles ja,els nervis són molts

    ResponElimina
  39. de oment, i segons la correcció de l'enllaç (que per el que estat comprovant es molt fiable), he suspes amb un 4'7!
    quina ràbia!!!!
    Sort per als demés

    ResponElimina
  40. Eixe enllaç te molts errors....

    ResponElimina
  41. jo tambe crec que te molts errors l'especific de l'enllaç!!!

    ResponElimina
  42. penseu que hi ha errors? jo algunes tampoc les he respos així amb el llibre, però no sé, amb aquest enllaç he suspés, me ratllat tota la nit pensant. Espero que tingeu raó. a veure si surten aviat les de veritat!!!!

    ResponElimina
  43. jo no he vist cap error, a més està els articles de referència.

    ResponElimina
  44. ALGU SAP QUELCOM?????????

    ResponElimina
  45. ¡¡¡¡3 O 4 dies + així i encara arribaràs a les 100.000 entrades al blog!!!

    ResponElimina
  46. Ni platillas ni plantillos

    Amador

    ResponElimina
  47. I Núria? on ets? que no penses fer cap comentari al respecte?

    ResponElimina
  48. La paciencia és la mare de la ciència...

    (Pero són uns impresentables...)

    Anna

    ResponElimina
  49. hauriem de colapsar els telefons de justicia a veure si les pejen d'una vegada.

    quina vergonya

    ResponElimina
  50. Realment el que toca esperar es el psicològic... Quina nota creieu que quedarà veint els examens de diumenge?

    ResponElimina
  51. FUUAAA!!! si no les pengen demà es FESTA..."en dos palabras" "IM PRESENTABLES"

    ResponElimina
  52. Hauríem de demanar responsabilitat patrimonial pels danys morals causats O_o

    ResponElimina
  53. NOTICIA CCOO(mireu la seva pagina) 29% NO PRESENTATS. 5 PREGUNTES ANULADES.SURTEN AVUI

    ResponElimina
  54. Pero chicos, si el examen ya esta hecho XD. La nota no cambiará salgan las plantillas hoy o mañana!

    La nota de corte, si lo que comentáis de número de interinos es cierto, puede estar en un 7 alto, rozando el 8.

    ResponElimina
  55. he llamado a la secretaria y me han dicho que o las publican hoy a las 15 h o ya el viernes, pero en la pagina de ccoo dicen que hoy, quien tendrá razón??¿¿¿¿


    mirad aki
    http://www.ccoo.cat/pdf_documents/10-06-23%20-%20JU026%20preguntes%20anul-lades%201a%20prova.pdf

    ResponElimina
  56. Mirant el que ha sortit a CCOO no crec que quedi tanta nota... un 30% de la gent no va assistir, i la part general va fer molt de mal.

    http://www.ccoo.cat/pdf_documents/10-06-23%20-%20JU026%20preguntes%20anul-lades%201a%20prova.pdf

    1300 persones ni van acabar l'examen, haurem de mirar com queda la cosa. Crec que la nota no arribarà al 7.

    ResponElimina
  57. Què fort sembla açò!!! sense comentaris....

    ResponElimina
  58. A mirar les notes nois

    http://83.247.129.61/portal/site/Justicia/menuitem.cc15117be9e6a1b6bd6b6410b0c0e1a0/?vgnextoid=c0b5a9891c469210VgnVCM1000008d0c1e0aRCRD&vgnextchannel=c0b5a9891c469210VgnVCM1000008d0c1e0aRCRD&vgnextfmt=default

    ResponElimina
  59. JA HAN SORTIT!!!

    SORT!!

    Anna

    ResponElimina
  60. un 5,4 i un 7,5. Em sembla que em quedare bastant fora!!!! almenys he aprobat!!! que tingueu molta sort els demes!!!! i que passeu un bon estiu!!!

    ResponElimina
  61. 7,375 i 8,00. No tinc punts per interinatge. A veure que passa. Encara falta el psico.
    Molta sort a tots

    Amador

    ResponElimina
  62. 6'95 i 6'90.A veure ke pasa.

    ResponElimina
  63. 6,37 y 5,65 Pues nadaaaaaa otro año será. Habrá que estudiar más.

    ResponElimina
  64. 7,250 i 8,250. Sense punts. Ara sí que em fa por el psicotècnic.

    ResponElimina
  65. 6,725 i 7,65

    quina por...

    ResponElimina
  66. 6.925 i 7.2... Esperem els resultats!

    Sort!

    ResponElimina
  67. Hola, cómo os ha ido?
    Por si a alguien le interesa/beneficia recurrir contra la anulación de la pregunta nº99(en modelo B) del examen general.
    Considero que esa pregunta NO es nula porque:

    Segons Decret Legislatiu 1/1997, de 31 d´octubre, pel qual s´aprova la refosa en un text únic dels preceptes de determinats textos legals vigents a Catalunya en materia de funció pública:
    Article 121
    1. Les faltes molt greus prescriuen al cap de 6 anys, les greus al cap de 2 anys i les lleus al cap de 2 mesos.

    Segons EBEP:
    Artículo 97. Prescripción de las faltas y sanciones.
    Las infracciones muy graves prescribirán a los 3 años, las graves a los 2 años y las leves a los 6 meses.

    En la pregunta no especifican según qué ley. Considero que sería anulable si entre las respuestas estuvieran los 6 años y los 3 años (habrían dos respuestas correctas). Pero en este caso sólo hay una correcta, 6 años, y te obligan a saberte las dos leyes. No es una pregunta nula, es una pregunta con MUY MALA LECHE…
    Así que si alguien más se apunta a poner un recurso contra de la anulación, ahora es el momento.
    Suerte¡

    ResponElimina
  68. Em sembla que aquesta nit em pendré un cubata de... cianur! 4.575 i 7.025
    Felicitats als que us hagi anat bé i ànims que a la ju023 la nota de tall es va quedar en 6.5 més o menys.

    ResponElimina
  69. yo també he suspés, com era d'esperar, no vaig estudiar res. Però si aprobo el psicotècnic puc estar a la borsa o s'ha d'aprobar també el temari? he aprobat el general, l'altre no.

    ResponElimina
  70. ánimos al chico de arriba y a los demás que han suspendido. Yo también he suspendido, culpa mía pq he estudiado poco eso sí. No me atrevía a dedicar muchos meses de mi vida a algo que depende de un psicotécnico. Ánimos a los suspendidos, a seguir luchando. La vida no se acaba con una oposición. Y a los que han aprobado fuerzas para las físicas.

    ResponElimina
  71. Bueno animo a todos a los que si han aprobado y a los que no.....ahora la suerte del psicotécnico, que esto si que es una gran suerte....yo he aprobado, pero las notas son bajitas (5.53 y 5.58), creo que esto no me da ni para comprarme una bolsa de pipas, pero la esperanza es lo último que se pierde...así que seré un poquito optimista..jejejejeje. SUERTE!!!!!

    ResponElimina
  72. Enhorabona als que heu aprovat i molts ànims a la resta, seguiu esforçant-vos que val la pena, el que la sigue la consigue.
    Un apunt: és correcta l'anul·lació de la pregunta 99, ja que l'EBEP és una norma bàsica estatal que, agradi o no, "mana" sobre tota la resta, ja que l'Estat té la competència exclusiva sobre la matèria, segons l'article 149.1.18 de la Constitució. Les CCAA poden legislar al respecte però sempre respectant aquesta legislació bàsica i en el marc d'aquesta. Si voleu poseu recurs però la resposta molt probablement anirà per aquí.
    Sort amb el psicotècnic!

    ResponElimina
  73. Doncs, una coseta...., la pregunta 100 del qüestionari A general, la que fa referència als actes administratius nuls de ple dret, no creieu que hi ha 2 possibles respostes correctes? A mi em sembla que són nuls tant, a) els que lesionen qualsevol dels drets i llibertats recollits a la Constitució, i d)els que es dicten com a conseqüència d´una infracció penal.
    com ho veieu?
    per la meva part, miraré d´impugnar-la...

    sort per tots,

    ResponElimina
  74. La correcta és la d. La a seria correcta si parlés només de "drets fonamentals", i no de tots els drets i llibertats en general.

    ResponElimina
  75. si?
    aix, no sé, és que la 30/92 diu, literalment:
    "els que lesionin els drets i les llibertats susceptibles d´empara constitucional"...

    ResponElimina
  76. T'has de fixar en que no tots els drets son susceptibles d'ampara constitucional

    ResponElimina
  77. Yo creo que la pregunta 100 del general A es correcta. "Els drets i llibertats susceptibles d'empara constitucional" NO són "TOTS els drets i llibertats", sólo son los de la sección 1ª capítulo 2º del Título I más el del artículo 30.2 sobre la objeción de conciencia.

    ResponElimina
  78. Nomès fa referència als drets fonamentals... Dels cercles d'amistad com veieu l'ambient? molta gent suspesa? De la gente que jo conec més d'un 60% o 70% suspesa, i molta gent era interina i havien estudiat.

    ResponElimina