dijous, 1 de juliol del 2010

Un resultat a l'esforç


Entro a una farmàcia de la estació de Sants per comprovar els efectes de la pastisseria industrial i els entrepans dels dies previs a l'examen. Unes llicències que em vaig permetre, ningú és perfecte... No ha estat greu: 68,100 kg. Un IMC de 23,56. A la darrera consulta, el Sr. Sarola va dir-me que encara hi ha un bon marge per millorar el percentatge de greix corporal, aigüa i masa muscular, sobretot si vull continuar fent activitat física. M'assec a un banc amb el paperet de la balança a les mans. Són 36 kg menys del que pesava fa 21 mesos. Escrit amb un número hi és el resultat de moltes hores d'entrenanents. D'ordenar la alimentació. M'aixeco enfilant el carrer cap al poliesportiu de La Bordeta. No gaudeixo de gaires capacitats físiques però sóc campiona en esforç i dedicació.

26 comentaris:

  1. Permiteme un comentario algo machista, de un casado con una enfermera que se encuentra en permanente dieta.

    Las mujeres que os pasais la vida haciendo régimen, y acabar descubriendo que no hay como las opos para perder peso, lo podemos patentar.

    Yo hace 12 meses, cuando me empece a preparar pesaba 15 quilos más que ahora, mi fallo ha sido hacer régimen y no empezar hasta hace 3 meses a hacer ejercicio, llego un poco justo, pero un año más y me pongo como un figurin.

    ResponElimina
  2. sINO M'HO DIUS NO M'HO CREC, 36? doncs a la foto set veu molt bé, no ho diria mai.

    ResponElimina
  3. Enhorabuena que pasada, estarás deseando ponerte el bikini no? jajaj.
    Podrias hacernos un favor a los que todavía estamos gorditos y poner más o menos la dieta que has seguido, pq los endocrinos son tan caros que no me lo puedo permitir.

    ResponElimina
  4. Núria, això de la gula pre-opos també m'ha passat a mi, és cosa de l'ansietat... n'hi ha que fumen... Jo estic prima perquè fa molts anys que menjo bé i faig esport, però si no vigilo també m'engreixo... i com que no m'agraden els dolços!... no ni poc!! jaja
    Per cert, felicitats perquè, pel que he llegit (fa poc que conec el teu bloc) tens molta determinació i una voluntat de ferro.
    Gràcies pel bloc, m'està ajudant a passar aquest dies d'incertesa, ja que no conec a ningú que s'hagi presentat (sóc de la província de Girona). Quins nervis! ja no puc més.
    Sort!

    ResponElimina
  5. Hola!

    Jo crec que no poden tumbar a molta gent. Altrament, estaríem parlant de què tindrien la gent justa (517) per a entrar com a funcionari de carrera i, en conseqüència, correrien el risc que gent amb una nota pròxima al 5 entrés. NO crec que sigui aquest el nivell que desitgen.

    Aposto que tumbaran menys del 20% dels aspirants. Per tant, demà 4 de cada 5 demà rebrem una bona noticia.

    Sort!

    ResponElimina
  6. Hola a tots:

    Quins nervis,no??
    Jo no sóc opositor, però la meva dona si, i, a que no sabeu a on es ara... al gimnàs, clar, preparant-se per si es una de les afortunades que demà passarà aquest maleit psicotècnic... us desitjo molta sort a tots, però mes a la meva dona,clar...

    ResponElimina
  7. Hola companys:

    Així us sento a tots vosaltres. Jo, com el noi anterior tampoc sóc opositora, però el meu company i pare de les meves filles en aquest moment també és al gimnàs per si demà, (que segur que si) igual que a la majoria de tots els que heu arribat fins aquí, el maleit psicotècnic us dona una oportunitat de canviar les vostres vides i en el seu cas, sortir d´aquest pou anomenat atur(sense prestació, ell ha sigut 12 anys autònom). Desde aquí us dessitjo a tots el millor, el que ha arribat fins aquí ja su ha currat.

    I ja sabeu, passi el que passi, de mirar enrera mai, ni per agafar impuls. Ànins!

    ResponElimina
  8. No seràs el meu marit??? ho dic perquè jo també estava al gimnàs a la mateixa hora, je,je.
    Val més que ens agafem l'espera amb bon humor, tots els que estem aquí tenim possibilitats, ganes i il·lusió, no vull ni pensar en no passar el psicotècnic, demà, si toca, ja ploraré, però avui encara vull gaudir de continuar en la cursa per obtenir plaça. Sort a tothom, però més a la dona del meu marit, clar...

    ResponElimina
  9. 27 suspens al psico, no es oficial

    ResponElimina
  10. Las últimas noticias...sobre el psicotécnico, es que serán como "21" no aptos, fuentes no oficiales, pero fiables de ugt....uffff. Que nervios no???......Esto es un sin vivir....Suerte!!!!

    ResponElimina
  11. Segons dades no oficials de UGT, només 21 persones haurien suspes el psicotecnic ... Espero no ser una d'elles. Sort a tots.

    http://www.ugtpresons.com/modules.php?name=News&file=article&sid=1593

    Sergi.

    ResponElimina
  12. segons UGT però sense ser dades oficials:

    NO SÓN APTES EN EL PSICOTECNIC 21 dels 790 que han passat les dues primeres proves.

    ufff quins nervis!!

    ResponElimina
  13. Bueno pues según UGT sólo se han eliminado 21 opositores por el psico. Felicidades a los que tengáis notas altas porq ya estáis dentro.

    Esta claro que con el psicotécnico nos han tomado el pelo. Este año la nota de corte mínimo puede ser un 7. Saludos.

    ResponElimina
  14. 21 NO APTES EN EL PSICO, KEDEN 769.L'ESFORÇ D'AQUEST 21, NO ES MEREIX, O NO ENS MEREIXEM, UN DESENLLAÇ COM AQUEST.AIXÓ TENEN MOLT TEMPS PER VALORAR-HO A L'ACADEMIA.

    ResponElimina
  15. FELICITATS, 90000 VISITES!!!!

    ResponElimina
  16. El psicológico y la físicas se guardan para la próxima convocatoria? Este año la nota será muy muy alta y lo veo imposible.

    ResponElimina
  17. Tiene pinta que sólo se han fijado en las preguntas pscotécnicas para descartar a la gente. No puede ser que tantos den un perfil y tan poco estén fuera de lo que buscan.

    ResponElimina
  18. Muy alta cuando van a acabar solo unos 700? Yo veo una nota bien bajita la verdad. No creo que pase del 6.2 del año pasado.

    ResponElimina
  19. yo creo que la nota de corte va a ser baja porque la gente no ha sacado notas escandalosas

    ResponElimina
  20. algú sap a quin hora més o menys ho diran?
    gràcies

    ResponElimina
  21. Perque no ho pengen a primera hora? A quina hora ens diran els resusltats?

    ResponElimina
  22. deuen estar fregint-los a trucades als de la generalitat....jeejeje

    ResponElimina
  23. Jo he trucat i m'han dit que ho penjarien cap a les 14h. Jo ja no puc més! Fa dies que dormo molt poc dels nervis i no rendeixo als entrenaments :-P

    ResponElimina
  24. Vaig trucar el divendres i van dir que les penjarien avui. He trucat a les 10 del matí i m'han dit que en el transcurs del dia. Son casi 13.30 i encara no hi son. Crec que no he aprovat però l'esperança es lo últim que es perd. Sabeu alguna cosa ? Gracias

    ResponElimina
  25. Ja estàn penjades!!!!!
    Soc apte. Sort a tots.

    ResponElimina