dijous, 12 d’agost del 2010

1r Triatló de la dona a Barcelona



La Federación Española de Triatlón fa uns anys que organitza a vàries ciutats espanyoles El Triatlón de la Mujer. És una prova no competitiva de promoció de l'esport entre el col·lectiu femení adult. Les distàncies són: 300 mt natació, 8 km en bicicleta i 2 km corrent. A la seva web ens ofereixen un pla d'entrenament, el reglament de la prova, modalitats i distàncies en altres proves de triatló, equipació necessària, consells per fer les transicions, un fòrum i fotografies de les tres darreres edicions, entre d'altres informacions.

A Barcelona es celebrarà el 1r Triatló de la Dona el 12 de setembre al Parc de la Espanya Industrial promogut per entitats del districte de Sants. A Cicles Vallbuena ofereixen, prèvia reserva, bicicleta i casc sense cost pel dia de la prova però avui he rebut un correu on m'indiquen que serveix qualsevol bicicleta per fer el recorregut. Estarà ben condicionat el llac del Parc el dia de la prova?

He tornat a entrenar a la piscina per lliure. Ja feia temps que no sentia agulletes d'alta intensitat! No he trobat curs de natació per començar a aprendre tècnica aquest mes. Vaig trucar a vàries piscines i no res. El meu nivell ara mateix és molt minso però tinc un mes per endavant per entrenar. Espero arribar a millorar suficient per aconseguir enllestir els 300 mt en un temps digne i ser el dia 12 la primera aspirant a triatleta amb bicicleta plegable Dahon.

1 comentari:

  1. Hola Núria, vaig trobar el teu blog per internet mentre buscava informació sobre les oposions de penitenciaries. Primer de tot enhorabona per tot l'esforç i per estar a dins oficialment. Estic interessada en fer preparar-me aquesta oposició però realment estic una mica perduda, he anat a diverses academies on et preparen 'suposadament' però després pels forums he trobat que la majoria són enganyoses. M'agradaria saber com t'has preparat tu, si pots donar-me algun consell i orientar-me una mica, t'estaria molt agraïda!
    Et passo el meu e-mail: real_sho@hotmail.com

    Moltes gràcies!
    Alexandra.

    ResponElimina