dimecres, 27 d’octubre del 2010

Més carrera i natació



21 comentaris:

  1. Oberta borsa d'interins!

    Esteu atents els que han passat els exàmens i no hem entrat!!

    Abraçada,

    Anna

    ResponElimina
  2. a una amiga meva l'han avisat ja, per la setmana que ve, passar mèdiques i després minicurset, està super contenta, i jo supercontent per ella, i per a tots que estigueu a tocar,i us truquin.

    una abraçada

    ResponElimina
  3. Ya han començat a trucar gent perque s han quedat amb la borsa buida. De moment trucaran als 50 següents per que facin el curset y la revisió médica. Asi els tindran preparats per si fan falta. Sort a tots/tes.

    ResponElimina
  4. Algu sap quan ens convocaran als del segon torn per presentar la documentació. ës que no se si anar a presentar-la ja. No hem refiu tal com ha anat el transcurs d'aquesta oposició.

    ResponElimina
  5. Efectivament,

    Avui he rebut aquesta trucada tant esperada.
    3 i 4 de novembre xerrada (mini curset)
    5 de novembre proves mediques.

    I despres a esperar que hi hagi alguna baixa, lloc disponible, etc.

    Sergi

    ResponElimina
  6. Jo sóc un dels que he aprovat però he quedat fóra, 2 preguntes pels que teniu info de primera mà:
    A tots els que els truquin per anar a fer les substitucions, 1er se'ls fa la revisió metge?
    I l'altra pregunta és, sabeu quan dura i en què consisteix aquest minicurset? perquè jo em pregunto, si estàs treballant com assisteixes a n'aquest minicurset.
    Gràcies per endavant, si algún m'ho sap respondre.

    Carles.

    ResponElimina
  7. Doncs t'has d'agafar festa noi, és una oportunitat única, no ho deixis passar. Dura 3 dies, revisio mèdica i classes. Sort!!

    ResponElimina
  8. Jo sóc del segon torn i en un principi esperaré a que ens diguin quan hem de portar la documentació però si tothom ho està portant ja que ho digui sisplau

    ResponElimina
  9. Jo tambe vaig al segon torn i no he entregat la documentacio, tinguem paciencia, encara ha de sortir l'acord on digui que els que van fer la segona prova medica per substituir els suspesos de la primera estan aprovats, i suposo que aprofitaran per a donarnos a nosaltres la data.
    Siguem pacients.

    ResponElimina
  10. Hola companys vaig trucar ahir a ssprjj i em van dir que la setmana que ve, sortirà la resolució de les mèdiques i la convocatoria per al segon torn, ( temps per entregar la documentació). Com diu el company , ja no ve d'una setmana.

    ResponElimina
  11. Doncs jo sóc una dels 50 afortunats que han trucat. Estic molt il·lusionada. Els dies 3-4 curset i dia 5 revisió mèdica... i a esperar!!!

    ResponElimina
  12. Jo també vaig al segon torn i no he portat la documentació. Fa dies vaig trucar al departament de personal, i em van comentar que al desembre ens convocarien pel curs i ens donarien els 20 dies. O sigui que a tenir una mica més de paciència i esperaré a que surti publicat.

    ResponElimina
  13. Molt rebé!

    Sort a tots els companys que feu les mèdiques i el curs per accedir a la borsa.

    Ja explicareu...

    Una salutació

    ResponElimina
  14. Hola, enhorabona als companys que aniran a la borsa de treball,que millor notícia que aquesta, endavant i força.
    El que jo no m'explico com els que estem dintre de les places hem de fer un curset de dos mesos amb proves físiques pel que es comenta per aquí, i el que poden entrar com interins fan dos dies de curset i ja està. No ho entenc, encara que més endavant ho tindran que fer quan estiguin dintre de les places en pròximes convocatòries. No ho dic perquè jo no vulgui fer el curset sinó perquè hem sembla que és una mica desproporcionat, potser un interí, és un dir, es tira més d'un any seguit treballant amb un curset de dos dies. En definitiva no ho entenc, tot i això no vol dir que tingui res en contra dels futurs nous interins sino al contrari m'alegro molt per ells i espero trobar-me amb ells com a nou company. Felicitats a tots.

    ResponElimina
  15. Enhorabona als 50 que us han trucat per la borsa d'interins, que tingueu sort i ja ens anireu explicant què us han fet fer i què us han dit.
    Alguns estarem darrera esperant a veure si truquen a més gent.
    Molta sort, de veritat !!!!

    Carles

    ResponElimina
  16. hola maca, se que esteu molt liats amb el curset i tal, però em podries recomanar algún temari per poder preparar aquestes opos. Jo estic estudiant per al estat però també m'agradaria per a Catalunya. Gràcies

    ResponElimina
  17. Una pregunta;cuando decis que os han llamado por telf para el interinaje,¿en que documento de los que entregamos poniamos el telf?,es que no lo recuerdo y me esta entrando la paranoia?
    otra pregunta,¿los que estan llamando son los siguientes 50 a partir del 517,no?
    GRACIES PER ADELANTAT

    ResponElimina
  18. Por ahora que yo sepa hasta la 580 ya han llamado. El teléfono lo ponias con la inscripción inicial de la convocatoria.

    ResponElimina
  19. En la solicitud que rellenaste para presentarte. Y si, es a partir del 517

    ResponElimina
  20. creo que llaman a partir del 529 hasta el 579 porque hubo 12 que no pasaron las medicas, yo estoy el 583

    ResponElimina