divendres, 8 d’octubre del 2010

Dels resultats de les proves médiques

Chihiro, del anime japonés "El viatge de Chihiro"


A les 19:09h., UGT Presons ha fet públic a la seva web el següent:

"Segons informacions rebudes, avui dia 8 d'octubre s'ha reunit el tribunal qualicador del procés selectiu JU026. En aquesta reunió s'ha cordat el següent:

- Aprovar el llistat d'aptes/no aptes corresponent a la quarta prova (revisió mèdica). S'haurien declarat un total d'11 aspirants no aptes, 1 no presentat i 2 aptes condicionats al resultat d'alguna altra prova mèdica que han de realitzar.
- Es convoquen 12 nous aspirants a realitzar la revisió mèdica el proper dia 15 d'octubre, per tal de completar el total de 517 aspirants.
- Es convoquen 241 aspirants per a l'inici del primer torn del curs selectiu a l'ISP el proper 14 d'octubre.

Els llistats corresponents es faran públics el proper dilluns dia 11."

Cap de setmana d'espera i angoixa, un altre cop.

Abraço una paraula deixada anar sovint pel mestre Alfonso als entrenaments: "CONFIANÇA".

I m'en vaig a la piscina a nadar.


13 comentaris:

  1. Ay senyor, per què seran aquest 11 no són aptes...Nuria tens algun dibuixet d´aquest que poses d´algú amb cara d´esperar però relaxat, això existeix no? Aquest pàgina teva i tots vosaltres feu molta companyia, de veritat.

    ResponElimina
  2. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Aquest missatge és per les dues persones que han d´anar dilluns, aneu amb tranquilitat, només es volen assegurar, descanseu, i envolteu-vos si podeu de gent positiva.Ànims que estem a punt d´arribar a lo que sembla l´Everest, intenten que ens doni un atac de cor, deu ser això, és un sistema que estan utlitiltzant, mini dosis d´informació, segur que això ho han tret dels americans

    ResponElimina
  4. Uff...això és una tortura!!!
    Casi que hauria preferit que no publiquessin res...
    esperar a dilluns és el que ens toca.

    Calma i paciència amics, no puc dir res més!!!

    S;)

    ResponElimina
  5. el problema és que aquesta gent tant se li enfot els nostres problemes: ATUR,MALALTIES,ANGOIXES,TREBALL,FAMÍLIA,AMICS,
    SONMIS, poseu-vos al seu lloc,per a ells no som més que feina un nombre molt gran de feina que no poden traure's del damunt,espero que el dia de demà nosaltres no fem el mateix que ells ja que ens estan mostran un mal exemple(ho dic per tot el procés),en la meva modesta opinió crec que ja hem guanyat la batalla i,els que s'hagin quedat al camí ara toca aixecar-se de nou i no perdre mai l'esperanÇa

    ResponElimina
  6. Seré yo?, seré yo? Es increible que nos vuelvan a tener así dos días más, y como era de esperar habrá gente que vaya el dia 14 a la academia y no puedan decir nada en el trabajo hasta el 13 ya que el 12 es fiesta. No te digo nada de los que ya lo hemos dicho y que ahora resultes estar entre los 11 no aptos...

    Este blog es hoy por hoy mi refugio, mi compañia, porque en casa entán ya hasta(... .......) de oirme hablar del tema, no creo que en ninguna oposición les hagan pasar por tanto suplicio, tanta incertidunbre ni esté todo tan mal organizado, bueno espero que podamos reirnos de todo esto dentro de poco.

    ¿Pero qué digo?, ¡Eso será dentro de 8 meses más!, en todo caso mejor voy a reirme ya, JAAAJAAAJA... porque todo es posible que el lunes no tenga ganas.

    Nuria, Anna, Amador, Pep, Sort, Guille... y todos los que habeis escrito en este blog que me habeis hecho sentirme arropado en mi camino hacia quien sabe dónde; GRACIAS, MIL GRACIAS, estoy deseando de conoceros en la academia, en las prácticas o tal vez nos crucemos en cualquier centro.

    Suerte a todos el lunes.
    Saludos.

    ResponElimina
  7. Hay que ser positivo solo el 2,2% es no apto,con lo cual nos queda el 97,8% de ser nosotros los aptos.
    De todas maneras me va a dar algo,todo el fin de semana esperando, y me queda una duda después de todo lo que hemos sufrido con los retrasos anteriores, serán capaces de alargar la agonía hasta el miércoles,por el tema del puente del pilar.
    A este paso llegaremos agotados a la academia.

    Juanjo

    ResponElimina
  8. Jo no visc...imagino que no poden suspendre per si algú ha bufat més o menys o ha apretat més o menys la ma no? Algú sap els motius dels exclosos de la ju023. Jo no visc...surto aquesta nit, és lo millor, arribaré tard, així m´aixecaré tard, menys temps per pensar.Gràcies per qui m´escolta des del seu anonimat, no estava nerviosa i m´han fet posar, però per què han de treure just el divendres aquesta informació.

    ResponElimina
  9. Al igual ke han trucat als 2 per fer les proves dilluns, no hauran tingut la delicadessa de comunicar-ho als 11 suspesos?

    ResponElimina
  10. Quina merda!! com ens fan aquesta putada??Jo imagino que els No aptes haura sigut per motius greus, ja que són un 2%, però si jo fos un d' aquests crec que hem tornaria boig. Bueno caldrà esperar i passar el cap de setmana de la millor manera possible.
    Molta sort a tothom per Dilluns

    ResponElimina
  11. Hola de nou...soc en Pep de Lleida....be, jo crec que els no aptes ja ho deuen saber ja que encara que la informació que ens donavan els metges i infermeres era molt escueta i simple,si veien alguna cosa rara t'ho deien....aixi ho tinc entes..Si no es aixi, i algu de nosaltres es no apte,sempre ens queda el recurs, ja que la qualitat del reconeixement , al menys en el meu cas, va estar francament dolenta...segueixo amb el blau al braç i ahir em vaig veure unes marques de les ventoses de l'electro, cosa que no m'havia passat mai i cada any em faig reconeixement.De fet al Setembre m'en vaig fer un pel meu compte per si acas, i al dia següent del recononeixement de la opo, a la meva empresa m'en vaig fer un altre, a peticio meva, tambe per a poder comparar....
    Bueno, al menys ja se que vaig al segon torn(si he passat el reconeixement, es clar) encara que sigui per dos o tres llocs de ranking, uffffff, i aixo em tranquilitza....De tot cor...molta sort a tots els que llegiu aquest blog que la Nuria tan magistralment coordina...

    ResponElimina
  12. insomni dos nits més! ( i ja porto una )

    ResponElimina
  13. Hola !!!

    Sembla que no arribi mai el dilluns... que lentes pasen las hores, però si pensem que hem trigat, estudiant i fent exàmens, quasi un any... un cap de setmana no és res.

    Ànims i molta sort a tots!!

    Kevin!!

    ResponElimina