diumenge, 10 d’octubre del 2010

Documentació (segons la convocatòria JU026)




Ahir al vespre, el company Juanjo ens enviava en un comentari, l'extracte de la convocatòria JU026 on fa referència a la presentació de la documentació. Ho traspasso a una entrada per a que quedi ben clar i puguem consultar-nos el dubtes referents a aquest assumpte. Per no allargar massa l'escrit retallo el punt e) que fa referència exclusiva pels aspirants sense nacionalitat espanyola. Gràcies Juanjo per la aportació. A tots pels comentaris i ànims.

"—9 Presentació de documentació

9.1.1 Les persones aspirants seleccionades per realitzar el curs selectiu a l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya hauran de lliurar a la Direcció General de Recursos i Règim Penitenciari (Secció de Selecció i Provisió, c. Aragó, 332, 1a planta de Barcelona), en el termini de 20 dies naturals comptadors des de l'endemà de la data de publicació de la llista de persones aprovades, els documents següents, fent esment que tota la documentació que es presenti en llengua estrangera ha d'anar acompanyada de la traducció jurada corresponent:
a) Fotocòpia confrontada del document nacional d'identitat o del document oficial acreditatiu de la personalitat. També hauran de presentar el número d'identificació fiscal, quan aquest no consti al document anterior.
En el cas que els/les aspirants no tinguin la nacionalitat espanyola hauran de presentar fotocòpia confrontada de la documentació que acrediti la seva nacionalitat.
b) Fotocòpia confrontada del títol que determina la base 2.1.3, o resguard d'haver-lo sol·licitat. Si el títol ha estat obtingut a l'estranger, caldrà adjuntar-hi l'homologació corresponent del Ministeri d'Educació i Ciència.
c) Declaració de no estar inhabilitat per a l'exercici de les funcions públiques ni estar separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol Administració Pública.
Els aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola hauran d'acreditar, mitjançant declaració jurada o promesa, que no estan sotmesos a cap sanció disciplinària que els impedeixi l'accés a la funció pública en el seu estat d'origen.
d) Declaració de no estar inclòs en cap dels supòsits d'incompatibilitat previstos a la legislació vigent, o declaració que se sol·licitarà l'autorització de compatibilitat, o que s'exercirà l'opció que preveu l'article 10 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del personal al servei de l'Administració de la Generalitat de Catalunya.
e) (...)
9.2 Els aspirants proposats que no presentin la documentació requerida, llevat dels casos de força major que seran degudament comprovats per l'autoritat convocant, i els que no compleixin les condicions i els requisits exigits, no podran ser nomenats funcionaris i quedaran anul·lades les seves actuacions, sens perjudici de la responsabilitat en què hagin pogut incórrer en cas de falsedat."

38 comentaris:

  1. La documentació ens la confrontaran a la mateixa Secretaria. S'ha de portar original i fotocòpia.

    Una primera pregunta: les declaracions del punt c) i d) com es redactan? hi ha algun model? s'han d'anar a buscar a algun òrgan?

    ResponElimina
  2. Hola Nuria,

    Ya hay unos modelos. Los publicarán en la pagina de Gencat

    ResponElimina
  3. Ok, gràcies.

    Una altre pregunta... jejeje

    En un canvi de domicili vaig extraviar el títol de batxiller. És igualment vàlid l'original del llibre de qualificacions de batxillerat?

    ResponElimina
  4. Hola Nuria, a http://groups.google.es/group/presons-catalunya
    hi ha un comentari del 30-9 on tenen dos links amb la plantilla per fer les declaracions dels punts C) i D), sembla que siguin documents fets pel departament, per la qual cosa suposo que el departament les penjara a la seva web.
    Salut a tots. Sergi.

    ResponElimina
  5. Hola Sergi y Nuria,
    Si os meteis en gencat en el historial de la JU 23 vereis las plantillas publicadas por el Departament en su momento para estos dos documentos, supongo que serán iguales este año pero en todo caso el lunes las han de publicar porque es a partir del lunes cuando enmpiezan a contar esos 20 días para entregar toda la documentación. Suerte para todos.

    Maribel.

    ResponElimina
  6. si teneis razon con lo de las plantillas pero fijaros bien porque en la ju 023 vienen con fecha de 2008 y quizas no sirvan ,yo creo que como decían los compañeros también las publicaran,por cierto el d.n.i se compulsa en cualquier comisaría de policía,aportando original y fotocopia(debeis hacer fotocopia del anverso y reverso)y en comisaría lo sellaran y firmarán enmedio de las 2 fotocopias,el título de bachiller tambien debeis aportar original y fotocopia(ojo,por si acaso no os olvideis de fotocopiar el cuadradito de detras del diploma donde está el tomo,fecha,etc)

    ResponElimina
  7. Compulsar, es pot fer en qualsevol organisme públic. Jo sempre les confronto a l'institut on vaig estudiar, em fan ells mateixos la fotcopia i em posen el segell de l'institut i la signatura de la secretaria, i no e tingut mai cap problema, ademes es gratis.No cal anar a la comisaria, es pot fer a l'ajuntament, a l'escola, l'institut la universitat... etc, la qüestió ke t'ho faci un funcionari d'un organisme public en l'exercici de les seves funcions, pel general a la secretaria de l'organisme. Ara no recordo on és, però aixó també esta regulat per una llei on norma.

    ResponElimina
  8. La documentación la compulsan en la misma secretaría, tal y como dice Nuria. Otra cosa es que la queráis enviar a través de una subdelegación de gobierno que, al enviar sólo fotocopia, debe compulsarla un/a funcionario/a de la Subdelegación. Al presentar en la C/ Aragó el original ellos comprueban que es idéntico a la copia que aportáis y allí mismo la confrontan o compulsan. No es necesario que la llevéis compulsada de ningún Ayto., universidad, instituto, etc...
    Y como dice Lluis Llach: Que tinguem sort!!!

    ResponElimina
  9. Hola companys,
    Abans de tot felicitar de tot cor a la Núria per aquest grandíssim bloc que ens ha ajudat a motivar-nos, i a no sentir-nos sols en aquesta oposició.
    Una pregunta a veure si em podeu ajudar:
    Si hem de entregar tota la documentació esmentada en 20 dies naturals a partir de dilluns?, (amb el permís de l’apte a les mèdiques) i ho hem de entregar al carrer Aragó?
    Els que anirem al primer torn començem la acadèmia el dijous de 8.30 a 14.00 i la direcció obren només de matí ( no se exactament l’horari), quan se suposa que podrem portar els papers? El dimecres?......
    Si algú m’ho pot aclarir? Poder se me escapa alguna cosa.....
    Ivan

    ResponElimina
  10. Hola Nuria!

    A mi me ha pasado lo mismo con el título de Bachillerato. Tengo el libro de calificaciones con la hoja del depósito en el banco para que me expidan el título... pero el título no lo encuentro, hace años que lo perdí.

    Supongo que será suficiente con este libro, puesto que obtener un duplicado del título cuesta un montón (hay que anunciar la pérdida, esperar un mes, volver al instituto donde lo estudiaste, ingresar de nuevo el dinero, y que te lo expidan...).

    ¿Alguien nos puede sacar de dudas? ¿Qué hacemos, presentamos mañana el libro de cualificaciones a ver si cuela?

    Un saludo, y una vez más... gracias por el blog.

    Marcos.

    ResponElimina
  11. Vaaaaa, no em digueu que portem un any preparant la opo i no us heu mogut x demanar un duplicat del títol. No m'ho puc creure.
    S'ha d anar al insti on heu estudiat i demanar el duplicat. Sortirà publicat al DOGC en un anunci com aquest:

    ANUNCI

    de l'IES XXXXXX, sobre pèrdua d'un títol acadèmic.

    Havent-se extraviat el títol de Batxillerat Unificat Polivalent, amb número de registre, en el llibre del centre, xxx, foli xxx, amb data d'expedició 20 de desembre de 1985 i que pertany a Xxxx Xxxx Xxxx, es fa pública la iniciació en aquest IES XXXXXXX de L'Hospitalet de Llobregat, de l'expedient de duplicat del títol extraviat, per tal que, en un termini de trenta dies a partir de la data de publicació del present anunci es presentin les reclamacions oportunes, d'acord amb el que disposa l'Ordre de 24 d'agost de 1998 (B.O.E. de 30.08.1988)

    L'Hospitalet de Llobregat, X de novembre de XXXX

    XXXXXXXX
    Directora

    PG-XXXXX (08.XXX.070)

    Molta sort,
    Ana

    ResponElimina
  12. He trucat a la Secretaria i he parlat amb Selecció i Provisió. M'han confirmat que aquest mati penjaran els resultats de la revisió mèdica i la convocatòria a curs selectiu. Hora, cap a finals del mati.

    Marcos, he preguntat pel títol, quin document hem de presentar si el tenim extraviat. Indiquen que amb el llibre de qualificacions de batxillerat i el certificat de pagament del títol (original i fotocòpia per compulsar) ens ho donaran per vàlid.

    Hola Ivan, m'afalagues... gràcies.

    Una abraçada a tots/es. Molta sort.

    ResponElimina
  13. Llavors el D.N.I, no fa falta anar a comisaria, t´ho compulsen a la mateixa secretària?

    ResponElimina
  14. Hola Nuria,

    Simplemente darte las gracias por haber creado este fantástico blog.
    Si tenemos la suerte de pasar el último escollo, espero verte en la academia, ya que yo también iré al segundo turno.

    GRACIASSSSSSS.

    Juan

    ResponElimina
  15. Quan diuen finals del matí? A quina hora serà?Laudes, prima, tertia, sexta, nona, vísperas o completa? Es que per matar les hores d´espera del cap de setmana i no pensar doncs, vaig agafar una novel.la de cavalleries,i en fi estic llegint a unes velocitats, així tinc el cap que em presentaré a l´academia amb la malla i el santo grial...

    ResponElimina
  16. Hola Juan! Gracias a ti por leer el blog y formar parte de él. aquí seguimos, esperando el penúltimo paso... ojalá nos veamos en la escuela, sí.

    A l'anònim de les 10:56h,

    jajajaja... última hora m'han dit que per ells són les 14h. A esperar...

    ResponElimina
  17. bon dia, quan vaig dir que per compulsar el d.n.i feia falta anar a comissaria parlava des de la meva experiència,perque en el meu cas va funcionar, no pretenc dir que és l'única manera de fer-ho, ja que crec entendre que això és un blog per intentar ajudar-nos els uns als altres en les nostres petites aportacions,però no vull confondre ni posar nerviós a ningú,com va ser el cas ja fa algunes setmanes quan us vaig escriure al blog i felicitaros per seguir al procés selectiu i algú em va tildar de hipócrita,també voldria dir que no hi ha dret al que està fent l'administració en aquest procés selectiu,ja que si ells no es prenen seriosament la seva feina no poden demanar que nosaltres si ho fem

    ResponElimina
  18. L'ho d'avui ja es massa, quarts d'una i encara esperant, soc corredor de fons (a nivell popular)i la una de les nostres principals caracteristiques es la paciencia, doncs bè, la dec haver perdut per algun lloc que no la trobo!
    Nuria, que t'haig de dir, GRACIES, en el cami d'aquesta oposició hi ha hagut moments de soledat i aqui he trobat un raconet on refugiarme, m'encanta com escrius, felicitats.
    Jo, amb un gran amic tambè tenim un blog: esamano.blogspot.com, passat a veurens si vols.
    Sergi.

    ResponElimina
  19. Algú et va tildar d´hipòcrita, quina tonteria, jo paso de la gent que s´enfada, que ofen, a mi m´encanta aquest foro precisament perquè tothom és lliure de dir lo que pensa, així que dic la meva no penso que siguis hipòcrita sino empàtic.
    Vivediós zagales opositores o damas de la corte que llegaremos a nuestro destino, yo soy la persona que sigue leyendo el libro de caballeros a la espera de las nuevas, os digo, que se me está transformando el lenguaje y que voy a aparecer con la armadura como no cuelguen la lista...

    ResponElimina
  20. LLAMAR A UGT QUE YA TIENEN LOS DATOS 932956111

    ResponElimina
  21. ya han salido,las listas

    suerte a todos, Juanjo.

    ResponElimina
  22. Ya ha salido, está en gencat.

    Saludos. Isidro.

    P.D. Sort.

    ResponElimina
  23. ja està penjat!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  24. Apte a la prova mèdica. Gràcies Senyor. Enhorabona a tots els que l´heu passat i ens veiem el dijous els del primer torn.
    Núria moltes gràcies pel teu blog i gràcies també a l´Anna i a tots aquells que han fet possible aquest bon ambient d´ajuda i germanor.

    Amador

    ResponElimina
  25. ya están , ya están, voy a mirar, mi corazón...
    vinga nois

    ResponElimina
  26. Diuen que han de portar la documentació els que hi ha l´annex II, s´han equivocat o jo no ho sé interpretar?

    ResponElimina
  27. felicidades a tod@s los que hemos pasado este antepenúltimo bache.
    Para los que quieran hacer cuentas, los que no han podido pasar las medicas son:
    12
    24
    53
    110
    173
    214
    243
    288
    347
    375
    464
    504

    Lo siento por ellos, a mi no me va de 5, 8 o 12 puestos, ojalá no hubiesen eliminado a nadie a estas alturas!

    ResponElimina
  28. hola a tots!!! yo tmb sóc apte, però no trobo on hi ha l'enllaç de la fulla de les incompatiblitats i l'altre... espero que tots estigueu aptes!! una abraçada a tots.



    kevin!!

    ResponElimina
  29. enhorabuena a todos,tenía entendido que A HOJA DE INCOMPATIBILIDADES Y LA DE INHABILITACION la colgaban en la web,sabeis donde conseguirla, gracias

    ResponElimina
  30. Hola a todos, y enhorabuena a los aptos,

    Según lo que pone en el acuerdo, cuando creeis q tenemos que entregar la documentación las personas que vamos a ir al segundo turno de academia????

    20 días a contar a partir de hoy, o ya nos avisarán????


    gracias.

    ResponElimina
  31. Muchas gracias, Núria!!

    Pues con el apto en las médicas y el librillo de bachillerato... ya está todo!!

    Nos vemos en Mollet, muchas gracias una vez más!
    (Por cierto, los que estamos en el segundo turno todavía no podemos entregar la documentación, tenemos que esperar a que nos convoquen y entonces plazo de hasta 20 días, verdad?)
    Enhorabuena a todos los aptos!

    Marcos.

    ResponElimina
  32. Bones!!! Bé, per fi s'ha acabat aquesta intensa espera ehh...enhorabona a tots els aptes.
    Jo vaig al segon torn i em faig la mateixa pregunta sobre la documentació.
    Igual que pregunta l'anòmin 13:38 s'han equivocat quan diuen lo de l'annex 2?? es referien a l'annex 1?? o el 3...

    si algú ens pot resoldre aquests dubtes o agrairem molt.

    GRÀCIES i molta sort als del primer torn. Espero que no deixeu d'escriure al blog. Ens agradarà saber com ho esteu vivint!!!

    S;)

    ResponElimina
  33. HOLA JO TINC LA REVISIÓ MEDICA DIVENDRES PERQUE M'HAN CONVOCAT, JA QUE ERA EL TERCER RESERVA. jO TAMBE TINC 20 DIES DESDE AVUI PER PRESENTAR LA DOCUMENTACIÓ ? O M'HAURE D'ESPERAR.
    gRACIES

    ResponElimina
  34. Enhorabona per al de les 17:09!!!

    Si per als que estavem dintre ja era tortuosa l´espera, si a més has d´aguaitar a que et truquin... deu haver sigut una angoixa terrible.

    Enhorabona!!!!

    ResponElimina
  35. hola a tothom:
    avui acaban de penjar a la web del gencat els formats PDF's normalitzats. Ja els podeu imprimir i omplir. espero us serveiexi aquesta informació. Sort a tots companys 2ºn torn

    ResponElimina
  36. presentació de la documentació:

    Ja ens avisaran per la web del gencat als del segon torn per tal de presentar la documentació, haurem d'estar pendents kin remei....ens toca continuar mirant-la. a l'últim l'acord publicat, fa referència explícita ke els ke han de presentar la documentació son els ke hi figuren a l'annex III (els del 1er torn) del mateix acord (i akests disposen dels 20 dies) als del segon torn ja tindrem els nostres vint dies kuan facin esment ke hem de presentar tota la paperassa. A més als del segon torn ens han de demanar una sèrie de documentació ke hem d'adjuntar, la kual encara no disposem d'ella. Si us hi presenteu sense akesta no us la entraran, o si més no haureu de tornar més d'un cop. repeteixo ....esteu alerta de la web.........

    ResponElimina