dijous, 7 d’octubre del 2010

Quan el cos no vol




El meu jo és un equip en desequilibri. El cap és una olla que bull en ganes d'aprendre i voluntat d'esforç. El cos s'arrossega llastimosament darrera la trempera d'una força mental que el sobrepassa. En dos anys no he trobat l'entesa. El meu cervell i el meu físic funcionen a diferents velocitats. Un és un professional de primera divisió mentre l'altre no està a l'alçada d'un aficionat de tercera regional. La ment necessita d'un repte davant per gaudir amb l'esforç i el treball, com més gran sigui, millor. Però el cos no transigeix.

És més que provable que mai arribi a entrenar com m'agradaria. Malgrat tot, no abandonaré aquest somni fins esgotar tots els recursos al meu abast per aconseguir que un dia esdevingui realitat.

9 comentaris:

  1. Hola Nuria: soc en Pep...m'encanta com escrius....saps transmetre tota aquesta sensibilitat...la veritat es que tens fusta jejejeje...Jo, entre altres coses, he estat portant un gimnas uns quants anys i vaig entrenar a molta gent, fins i tot he competit, encara que en altras disciplinas, i he vist alguns dels entrenaments que fas i realment i si m'ho permets, crec que et cal una mica de descans i recuperació..Jo tambe entreno gairebe cada dia pero a la meva edat(46) ja he de dosificar i planificar molt be els periodes d'entrenament i de descans. El temps a l'academia millorara la teva forma fisica...ja ho veuras.
    Res mes...ah! ja veus que m'encanta el teu blog, i si vaig al segon torn, m'encantaria coindir amb algun entrenament amb tu ....

    Salut!!

    Pep

    ResponElimina
  2. Bon dia Pep,

    Gràcies pel comentari. Segur que tens raó, em cal saber dosificar els dies d'entrenament amb els de descans, o un entrenador que em sàpigui dirigir les càrregues de treball. He vist al plànol que a l'ISPC hi ha pista d'atletisme. Estarà molt bé si podem fer allà unes sèries.

    Una salutació a Lleida.

    ResponElimina
  3. Segons "Presons Catalunya" de Google.groups. i fen refrència a info del Dpt. de Justicia, Direcció General, els resultats sortiran aquesta tarde, o Dilluns. Continuarem pendents.

    ResponElimina
  4. Hola Nuria, jo també sóc una noia de Lleida, com la majoria dels que llegim aquest blog, jajaja. He escrit un parell de cops preguntant algun dubte i sempre m'he l'han solucionat. T'he de donar les gràcies per haver creat aquest fantàstic blog, penso que a molt dels que ens em preparat aquesta oposició ens serveix de molta ajuda. Ja he agafat la costum de entrar-hi cada dia!!
    estic impacient per saber els resultats de les mèdiques, però llegint opinions de gent que està en la mateixa situació et dóna paciencia i esperança.
    Animo a aquella gent que encara no ha escrit mai, que pregunti tots aquells dubtes que tingui per molt simples que siguin. Som molts, els que estem disposats a ajudar-vos, o a intentar-ho, jeje.

    Sorts a tots, i a per totes que ja queda poc!!!!

    S;)

    ResponElimina
  5. DE groups.google.es/group/presons-catalunya/

    08.10.2010
    14:00 Ens informen que els resultats no surtiran avui. Que el més possible es que surtin dilluns a la tarda o fins i tot el Dimecres.
    No tinc paraules !!!!

    ResponElimina
  6. Jo penso que sortiran el dimecres perque alguns han sigut cridats el dilluns per revisar de nou el cor. Sabeu si hi han no presentats?

    ResponElimina
  7. mireu, jo el que crec es que quan tot això pasi ningú no se'n recordarà de tanta paciència que hem hagut de sofrir...
    per tenir un lloc estable de feina,què no estaríem disposats a fer?

    ResponElimina
  8. http://www.ugtpresons.com/modules.php?name=News&file=article&sid=1625

    ResponElimina
  9. Sacado de ugt presons:
    Segons informacions rebudes, avui dia 8 d'octubre s'ha reunit el tribunal qualicador del procés selectiu JU026. En aquesta reunió s'ha cordat el següent:

    - Aprovar el llistat d'aptes/no aptes corresponent a la quarta prova (revisió mèdica). S'haurien declarat un total d'11 aspirants no aptes, 1 no presentat i 2 aptes condicionats al resultat d'alguna altra prova mèdica que han de realitzar.

    - Es convoquen 12 nous aspirants a realitzar la revisió mèdica el proper dia 15 d'octubre, per tal de completar el total de 517 aspirants.

    - Es convoquen 241 aspirants per a l'inici del primer torn del curs selectiu a l'ISP el proper 14 d'octubre.

    Els llistats corresponents es faran públics el proper dilluns dia 11.



    Salutacions.

    ResponElimina