dijous, 14 d’octubre del 2010

Quin tipus de corredor ets?



És el meu desig començar el primer entrenament de carrera el proper dilluns amb l'equip. Bé, de moment una servidora, després de la parada de tres mesos per la lesió, haurà de posar-se les piles en solitari sobre la pista d'atletisme (amb el permís de la entrenadora). Ja he rebut el vist-i-plau del fisioterapeuta, condicionat a que ho faci amb seny. Veurem com responen els genolls a uns primers "trotes" sobre la superfície tova del tartan.

L'ultra-fondista Xesc Tarés, al seu bloc Un mundo para vivir! recull un text sobre diferents tipus de corredors segons la motivació que els empeny a entrenar llargues distàncies. És molt adient, i tot i que es podrien afegir d'altres, segur que en almenys un tipus us reconeixereu i podreu reconèixer als vostres companys d'entrenaments: El Místic Introvertit, L'Home de Neandertal, L'Obsessiu-Compulsiu, El Deixeble de Nietzsche, L'Animal Social, El Model i La Tortuga. Quin tipus de corredor ets?

2 comentaris:

  1. Pots creure que no m'identifico amb cap?? Per al meu cas... falta la definició de perrus mandrosus... jajaja.

    Petonets!

    Anna

    ResponElimina
  2. Hola Núria, hem dic Antoni, ja fa molt temps que segueixo aquest bloc, felicitats!, ha estat un lloc de recolzament. Només comentar-te que t'admiro, jo vaig iniciar els meus entrenaments al gener pel tema de les físiques i la veritat és que durant aquest temps he descobert la necessitat de fer esport, serveix per relaxar, "resetejar el cervell", adquirir objectius (si te'ls marques) i moltes altres coses com sentir-te millor amb un mateix. He de dir que encara continuo entrenant sense objectiu algun però si com excusa per evadir-me de la rutina setmanal i poder fer algo amb mi i per a mi. Continua així i sigues la "ultra" que has estat fins ara.
    Ens veiem al 2on. torn!

    ResponElimina