dimarts, 9 de novembre del 2010

Setmana 1: del 8 al 14 novembre



Fa nou dies que no entro a la piscina. L'últim dia, en una classe després de córrer, les enrampades a les cames no passaven. Vaig trobar el dolor de cara per una estona. La socorrista em va ensenyar uns estiraments i  un massatge per quan ocórrer això. Ella i la professora van dedicar-me un bon discurs sobre el valor del descans, l'entrenament progressiu i els dobles entrenaments, la hidratació i la alimentació. "No per molt matxacar-te et sortirà abans, tota pràctica requereix del seu temps". La professora va dir-me que no volia veure'm per la piscina en una setmana i que descansés. Tothom em recomana sempre que descansi i jo el que vull és entrenar!! Avui toca ja treure el cap per la seva classe. Els genolls milloren i la setmana passada van aguantar força bé tres sessions de rodatge suau de 30, 35 i 40 minuts. Així que, amb els entrenaments  de triatló de la Pilar, les rutines de fitness de la Pilar i l'Alfons, les classes de natació de l'Anna i les classes de  ioga del Ciro he planificat una setmana més de treball físic.

Dilluns 8. Fisioteràpia amb Sergi.OK
Dimarts 9. Classe Ioga + 1h Spinning + Circuit Gym + Classe Natació. OK
Dimecres 10. Classe Ioga + 40' rodar + Circuit Gym + 20' rodar. OK
Dijous 11. Natació: entrenament Pilar + Classe Natació OK
Divendres 12. 45' cc + (6 x 150 m) 1' rec + Circuit Gym + estiraments. (CG+est, OK)
Dissabte 13. Natació: 1500 m variat + entrenement Pilar ciclisme sobre bici spinning. (Natació, OK)
Diumenge 14. Ciclisme: 90' rodar + Carrera: 30' regressius. (Bici, OK)

Un pas endavant i mig enrera. Dimecres vaig ensopegar mentre corria. Bon cop a les cames i als genolls i raspada també a braços i mans. Tot plegat em fa saltar-me l'entrenament de carrera de divendres i diumenge, i l'entrenament de bici de dissabte.

10 comentaris:

  1. Ves poc a poc, tot camí continua amb una pasa més...

    Celebro q estiguis millor, i que ja t'enfrontis amb força als entrenaments...

    Una abraçada,

    Anna

    ResponElimina
  2. hey Nuria, primer felicitats per haver-ho aconseguit! sóc seguidor del teu bloc des de fa temps i em vaug presentar la última opo i vaig ensopegar, en fi la propera serà...Algú em podria dir en què consisteixen les proves mèdiques? el cas es que pateixo una hernia discal des de fa un parell d'anys però no em molesta per fer res, de fet corro maratons, curses de muntanya faig de tot...no sé si em "pillarien" en la prova mèdica. Salut a tots i elicitats.

    Sergi

    ResponElimina
  3. Hola Sergi, jo estic igual que tú amb l'ernia discal, a més jo estic operat, en aquest tema ningú acaba d'aclarir res, de fet en les bases sobre l'aparell locomotor es refereix a lesions que no limitin la força ni la flexibilitat, suposo que tot dependrà del criteri de quí et rebisi.

    Carles

    ResponElimina
  4. Sergi,

    si me pasas tu email, te envío información completa sobre las pruebas en pdf

    ResponElimina
  5. Hola Núria, com li puc passar el meu email a n'en Sergi sense que tothom el vegi, no sé si es pot fer i si es pot no sé com s'ha de fer.

    Carles

    ResponElimina
  6. Bon dia!!!
    Algú s'ha informat de quan sortirà la resolució del departament de justícia, convocant el segon torn? Per tenir una ideia.
    O creieu que fins al desembre, res de res!!!

    ResponElimina
  7. hey te dejo mi email: tussinu@hotmail.com

    muchas gracias!

    ResponElimina
  8. I els 11 que vàrem anar a fer les mèdiques?
    Us podeu creure que no sabem encara res?

    Això va ser el 15 d´octubre. Doncs aquesta ès la hora que algú ens digui si som o no aptes. Un patiment constant...

    ResponElimina
  9. Hola companys, sempre em diuen igual, que segurament al finals d' aquesta setmana o al principi de la que ve,sortirà la resolució, en fí, per el que em diuen, es que el retard ve, per què alguns que van fer el recurs de les mèdiques ( aquells que no eran aptes, 11), els han fet repetir alguna prova, i estan a l'espera, no tinc ni idea com ens afectarà això, i els que veu fer les mèdiques per sustituir-los. Com quedarà el tema si algú aprova el recurs?.

    Àngel

    ResponElimina
  10. Sap algu, si els cursos que ofereixen els sindicats, sumen punts per al concurs de trasllats, un cop ets funcionari i portes el temps establert per poder concursar?

    A molta gent no li agrada dir a on esta sindicat, pero en podrieu aconsellar per triar , i si es bo fer-ho ara o un cop siguis funcionari?

    ResponElimina