dimecres, 3 de novembre del 2010

Darrere d'una bici de carretera (i d'un rodet)



Com no tinc bici de carretera, a l'octubre he combinat les sessions de spinning amb d'altres de ciclisme indoor al gimnàs. Vaja, unes quantes hores damunt una bicicleta estàtica. Les que han permés la meva minsa condició física i la lesió als genolls. Simulant els ports de muntanya amb el menú electrònic de la Keiser. És tot el que puc fer de moment per seguir els entrenaments de bici de la Pilar.

A BikeStocks tenen en oferta la Orbea Aqua Dama T23 (la més barata de les Orbea de carretera) per 499 €. Només de la talla 46. Podria ser una bona opció per començar a entrenar sobre una bicicleta de debó, per agafar pràctica amb la posició del cos, els canvis... sobre rodet per una temporada, això sí. I es que em fa por patir una caiguda en ruta i ser-hi de baixa en el moment de començar al gener a la escola de policia.

He trobat una aplicació per calcular la mida adient de bicicleta segons les mides antropomètriques del ciclista, aqui.

8 comentaris:

  1. Hola Nuria, jo estic a la escola i et recomanaria que deixesis la bici per quan acabis les pràctiques, ja tindràs temps de entrenar amb la bici, per cert la orbea Aqua es una bona bici però hauries de buscar una altra cosa per el triatlon´
    xavi

    ResponElimina
  2. Hola Xavi,

    Per què creus que hauria de buscar una altra bici per iniciar-me al triatló? Les bicis específiques de tri es disparen de preu.

    Salut!

    ResponElimina
  3. Bones companys! Jo Núria fa 5 anys que vaig començar a practicar la BTT i per provar-ho vaig gastar-me 300€ en una bici, si realment t'agrada inverteix una mica més per tal de que et duri més temps,ja que, després la inversió que voldràs fer serà molt més gran. També he de dir-t'he que estic d'acord amb el Xavi, jo fa una setmana que vaig començar a fer defensa personal per tal que al gener vagi una mica preparat però vistes les "torsions" i els cops hem fa por lesionar-me i tenir problemes després, segurament que ho deixi i ja en ho ensenyaran a l'academia. Millor que vigilis una mica per si les mosques.

    Salut!!!

    ResponElimina
  4. És ben cert que em de vigilar i no córrer riscos. La meva idea és començar amb una bici senzilla per provar perque mai he agafat una de carretera i, de moment, entrenar a casa sobre rodet. Penso que és millor que deixis les classes de defensa personal per després de la escola. No preguem mal abans d'anar-hi!!

    Ens veiem al gener,

    Núria

    ResponElimina
  5. Quan dediqueu de temps a fer esport a l'acadèmia els del primer torn?

    ResponElimina
  6. Sí, dos dies de dues hores cada dia: quatre hores a la setmana.

    Crec que ens serà molt útil

    ResponElimina
  7. dintre d'aquestes hores està defensa personal?

    ResponElimina
  8. Hola, hi ha dos dies a la setmana que fem defensa personal, posar manilles, etc etc, la primera mitja hora la fem servir per fer una mica de escalfament, consisteix en donar voltes al tatami i fer quatre salts i quatre flexions, res de l' altre mon.
    Nuria lo mes important es que tu et sentis còmode en la possició de triatlon, et compres un manillar i la potència a baix de tot, si t' agrada mès endavant et compres una de bona, sobretot pedals automàtics ok?????

    ResponElimina