dijous, 11 de novembre del 2010

Dels comentaris



Per l'autor/s que m'acusen de censurar comentaris:

Defenso la verosimilitut d'allò que escric per això, i malgrat ser-hi en un procés selectiu,  dono la cara i signo amb nom i cognom les pàgines i les lletres de les que sóc responsable. Aquests dies la xifra de comentaris  arriba a 2000. Rebuts han estat tots amb alegria. No he publicat però, ni publicaré, comentaris que no s'avinguin al to general que vull pel bloc, que faltin al respecte o siguin insultants, que emparant-se en l'escut de l'anonimat llencin polèmiques enverinades o no contrastades. Si algú pensa que s'han donat irregularitats al procés de la JU026 hauria de saber (si ha estudiat els temes de Dret Administratiu) com actuar-hi. No és aquest el lloc per fer-ho. 

20 comentaris:

  1. Entenc totalment el que dius Nuria, el meu suport i solidaritat amb tu i per aquest bloc que ja forma part de les aspiracions de molts, del futur d'altres,i sobretot de està informat i aguantar millor l'angoixa d'aquest llarg procés de la JU026 i que com a mínim per a mi,i em consta que per a molts, a estat de gran ajuda .Per cert la resolució de les mèdiques m'han dit que sortirà avui, màxim dilluns, res de nou... i al que li interessi , he estat llegint un llibre que parla de "l'assertivitat" paraula que surt molt sovint amb els temaris de l'acadèmia , de com actua i mecanismes de conducta, que ens anirà perfecte pel nostre futur de funcionari, realment està força be, el que vulgui o si la Nuria vol, ( per no fer publicitat) us dic el nom del llibre.


    Àngel

    ResponElimina
  2. Completament d´acord amb tu Àngel, el meu suport incondicional per la Núria i per aquesta feina tant enriquidora per a tots nosaltres i pels futurs que vindran. Ja heu oblidat tot el que junts hem passat? Les angoixes, les pors, els caps de setmana de nervis quan les llistes que havien de sortit els divendres no sortien?
    Jo amb quedo amb tot lo bó d´aquest bloc que es molt. Amb la gent que simplement volia ajudar, aconsellar, informar...
    Aquests són els que vull que demà siguin els meus companys de l´aventura diària que ens tocarà viure.
    Gràcies Núria, no defalleixis ni un moment.

    ResponElimina
  3. Bones companys! Sòc l'Antoni i estic d'acord amb vosaltres! l'educació i el respecte són primordials tant en aquest blog, com en la futura feina que volem conseguir!
    Estic interessat amb el llibre de l'Àngel com ho puc fer per saber el nom?

    ResponElimina
  4. ja ha sortit els aptes de les mèdiques ( borsa interins)

    Àngel

    ResponElimina
  5. I els 11 que vàrem anar el 15 d´octubre a les mèdiques? Encara no ens poden dir res? Ara ni soms interins ni res de res?

    ResponElimina
  6. M´ha dolgut que et vegis en la circunstancia de escriure un comentari per defensar aquest magnífic blog, els teus criteris i la bona tasca feta, el meu suport incondicional a una persona com tu que ho val.
    Avui és un dia de joia per les 50 persones que formen la nova borsa d´interins de la JU026.

    Salut i força

    ResponElimina
  7. Sí, però que on són els resultats de les mèdiques dels 11¿? I la gent del recurs¿?

    ResponElimina
  8. Como puede ser que ya hayan publicado esta bolsa y aún estemos pendientes de las médicas del día 15 de octubre, que pasada!!!

    ResponElimina
  9. Estic d'acord amb la Núria i amb tots vosaltres, aquest a sigut un bloc molt important per tots nosaltres, els que han aconseguit plaça i els que estem a la borsa, i espero que ho sigui sent. A part d'algù crec que la majoria vol ajudar i ens hem de quedar amb això.

    ResponElimina
  10. "Qui m'insulta sempre, no m'ofén mai"
    Víctor Hugo.

    "No es té que temer als que tenen una altra opinió, sino a aquells que tenen una altra opinió pero son massa cobards per manifestar-la!.
    Napoleón I

    Abraçada,

    Anna

    NOTA: Quan les neurones d'una mateixa no tenen arguments, és millor obrir la porta als qui en el seu dia en van treure rendiment :p

    ResponElimina
  11. Hola Antoni et dono el meu e.mail angelmen28@hotmail.com i et dic el nom del llibre , i si algú està interessat també només cal que m'ho dieu.

    Salutacions!

    Àngel

    ResponElimina
  12. Tot el meu suport pel teu bloc Núria. Se que ets una persona coherent amb valors com la llibertat i el respecte. Un respecte que segur que també tens quan algú de nosaltres per la raó que sigui et demanem que borris algun comentari nostre. Estic convençut que sí ho fas per la teva sensibilitat i respecte per la llibertat d´expressió. Oi?

    Carles

    ResponElimina
  13. Hola...soc en Pep de Lleida...el meu comentari d'avui es simplement per donar suport a la Nuria; crec que el criteri que sempre has mantingut es correctissim i adequat al contingut del blog. Has ajudat a moltissima gent, als que hem passat i als que no...crec que molts de nosaltres tenim un deute amb tu, i el que menys podem fer en aquest moment es donar-te el nostre recolçament total i absolut a aquesta tasca desinteresada i que tant ens ha ajudat a tota la promoció. Un altre cop, felicitats per aquest magnific blog i segueix aixi....

    Pep

    ResponElimina
  14. Hola Nuria, soc la Julia de Barcelona, fa un temps que segueixo aquest blog, i m'has donat l'empenta que necesitava per decidir a presentarme aquest any, em podries dir siusplau amb quin temari t'has preparat les oposicions o vas anar per acadèmia??

    Vaig una mica perduda

    Moltes gracies per avançat

    PD: si no creus oportú mencionar els noms dels llibres o academies per aqui, et prego m'enviïs un e-mail a juliaroure85@gmail.com

    Julia

    ResponElimina
  15. Companys, gràcies de tot cor pel suport, per la vostra presència al bloc. M'alegra que us sigui d'ajuda, el recolzament és mutu.

    Ángel, benvinguda és la recomanació que ens fas. Ja diràs quines són les senyes del llibre.

    ResponElimina
  16. Carles,

    Confons l'abast dels valors que menciones.

    No tinc obligació de buscar entre 2000 comentaris perque una persona que va escriure un comentari anònim fa setmanes i mesos, ara es vulgui desdir sense donar cap justificació convincent.

    ResponElimina
  17. ¡Bien dicho Núria! Para eso eres la administradora de este bloc y tienes el poder para borrar lo que quieras a tu libre criterio y arbitrio. También tienes el poder de enseñar esos mensajes a todo el mundo y durante el tiempo que te plazca aunque el autor y firmante ya no quiera.
    Núria is the Queen

    Francisco

    ResponElimina
  18. Hola futurs companys, el llibre es diu "La asertividad: para gente extraordinaria" escrit per l' Eva Bach i Anna Forés, crec que es un llibre que serveix tant per la nostre futura professió com a la vida mateixa.

    Àngel

    ResponElimina
  19. Núria, ho estas fent molt bé, es un gran blog i l'has creat tu, has d'estar contenta, els que el seguim hem compartit i compartim semblances i moments importants. Gràcies.
    Àngel, vaig trobar que el llibre de "La asertividad" que vas recomanar podria ser molt interessant, ahir el vaig anar a comprar ja el vaig començar a llegir. M'agrada molt i tal com vas dir, crec que podem apendre moltes coses aplicables laboralment i en les nostres relacions personals i socials. Tambè moltes gràcies!
    Núria T.

    ResponElimina
  20. Hola Núria T, espero que t'agradi i el gaudeixis, ens anirà molt bé a tots, Salut.

    ResponElimina