diumenge, 9 de gener del 2011

De l'amor i altres drogues




1. Se que t'estimo quan veig a una parella besant-se apassionadament pel carrer. Perque reconec en ells el desig que jo sento per tu.
2. Se que t'estimo quan algú m'ofereix confiança i recolzament, calidesa i generositat, talent i mestria, silencis i justes paraules. Perque són qualitats humanes que ja vaig conèixer de tu.
3. Se que t'estimo perque ets present a les coses belles que se'm mostren.
4. Se que t'estimo perque si  em truquessis ho deixaria tot per córrer al teu costat.
5. Se que t'estimo perque no calen paraules ni gestos per continuar sentint-te proper.
6. Se que t'estimo quan agafo un nou camí, quan inicio un nou projecte, quan planejo un nou repte. Vull crèixer perque estiguis orgullós de mi.
7. És que t'estimo quan escolto la melangiosa música de Triana.
8. Se que t'estimo quan busco, trio, emprovo i remeno les peces de roba que millor m'escaiguin, els vestits més femenins que a tu et podrien agradar.
9. Se que t'estimo perque hi són ben guardades a la caixa dels tresors les estones que vam compartir.
10. És que t'estimo quan t'enyoro als vespres.

2 comentaris:

  1. Ay Núria, ya me gustaría a mí que una mujer me dedicara esas palabras...
    Ojalá te llegue esa llamada que esperas. Y si no puede ser, de otro hombre que te quiera bien. Te lo mereces.

    Besos

    ResponElimina
  2. Molt bonic el que escrius Nuria,posa ¨la gallina de piel¨ ...uffff quins nervis a la panxa ja queda un res i no res i estem a la porta, Salutacions i ens veiem.


    Molts ànims a tots i moltes abraçades! Futurs companys!

    ResponElimina