diumenge, 29 de novembre del 2009

El motor del canvi

Els cinc principis del Ioga

1. Exercici
2. Dieta
3. Respiració
4. Relaxació
5. Meditació

Fa uns dies li comentava al Sr. Jordi Sarola que l'efecte benèfic de l'activitat física en el meu cas és espectacular. Veritablement, el remei a moltes malalties (físiques i mentals) no es troba als ambulatoris ni a les farmàcies. Tampoc a les Mútues ni als metges de consulta privada. Al meu historial mèdic figuren malalties cròniques invalidants. Amb els anys, vaig arribar a la conclusió que la Medicina no guariria els meus patiments. Calia fer l'esforç personal de treballar activament per trobar la salut. El trencament va coincidir en el temps amb la decisió de preparar les oposicions. Un àngel em va fer creure que podia aconseguir l'apte a les proves físiques si m'esforçava... i el motor del canvi es va engegar. El camí per trobar-me millor havia de passar per deixar el tabac i els medicaments, per alimentar-me correctament, per fer exercici físic, per viure en pau, per la recerca de la espiritualitat... Així vaig començar. I les millores van arribar relativament ràpid. Avui he trobat a la xarxa "Els cinc principis del Ioga" que desconeixia. Sense saber-ho, els he exercitat durant els últims mesos i han estat la millor medicina.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada