dissabte, 3 de gener del 2009

De la dedicació


Quan decideixes preparar oposicions saps del cert que hauràs d´estudiar moltes hores. A més, en el nostre cas, hem "d´acondicionar" el cos (i tambè el cap) amb vistes a les proves físiques. Per voluntat pròpia, agafes el compromís de consagrar uns mesos de la teva vida a la oposició. Renuncies a l´oci. Les teves hores lliures són dedicades a "ella": va ocupant el lloc de la teva familia, dels teus amics, de les teves aficions, del noi a qui podries estimar... Però qui guanya un partit sense suar?.
A la classe d´ahir va sortir de nou l´assumpte del dia de l´exàmen. A mode del judici final dels cristians, el tribunal ens donarà la gràcia de passar al cel del funcionariat o a l´infern del mercat laboral. Els companys parlaven d´angoixes i bloquejos mentals... Com a embaixadora dels exercicis aeròbics que ja sóc, els vaig vendre el meu producte: sortir a còrrer a diari per un bonic parc els dies previs als exàmens i deixar així que les endorfines facin la seva feina. Que el sexe també ajuda va ser una bona aportació d´un noi.... un parell de donuts de xocolata una hora abans de l´exàmen per alimentar de glucosa i magnesi al cervell, unes rialles amb els companys abans d´entrar i sobre tot relativitzar la situació, recordar que no ens juguem la vida. A mi em va donar resultats a la sel·lectivitat (els donuts, es clar)
Com m´anyoro del meu barri, il.lustro aquesta entrada amb un dibuix amb acuarel.la del Mercat de Santa Caterina. Potser està sent ja moment de tornar a casa meva...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada