dilluns, 2 d’agost del 2010

Próxima estació: revisió mèdica


UGT Presons acaba de confirmar-me per telèfon que segons llistat enviat als sindicats per la Secretaria em correspon el número d'ordre 381 de les 470 places, ja inclosos tots els mèrits. És resultat provisional, fins el llistat definitiu que serà publicat al setembre, després d'al·legacions.

Boquerón és un bloc que he descobert recentment. Escrit des de fa tres anys per un funcionari de 'Instituciones Penitenciarias' que treballa al CP de Zuera, a Saragossa. Notícies, successos, enllaços, estadístiques, millores, i més sobre el món penitenciari a la Comunitat d' Aragó.

30 comentaris:

  1. si us plau necesito saber si tenir un buf funcional es motiu d'exclusio medica. gracies

    ResponElimina
  2. Hauries de consultar l'anex d'exclusions mèdiques a la convocatòria i si et queda algun dubte consultar-ho amb un metge.

    Sort!

    ResponElimina
  3. sabríeu indicar-me,per altres convocatòries on es deu realitzar la revisió mèdica?,gràcies.

    ResponElimina
  4. FELICIDADES a todos los que habeis conseguido llegar a la nota de corte...no sufrais, ya estais dentro, y los que no tenemos la suerte de llegar...animos, ya vereis como otro año lo conseguimos...SUERTE!!!!

    ResponElimina
  5. sabeu encara com a molt cuantes posicions poden variar fins la llista definitiva?

    ResponElimina
  6. Como se puede mirar el listado y la posicion en la que estás??

    ResponElimina
  7. Si truques a UGT Presons, amb el teu nom i la nota d'examen, et diran la teva posicio al ranking, finalment amb un 14,44 d'examen, estic en la posicio 230, m'han comentat que pot variar minimament 4 o 5 posicions com a maxim pels posibles recursos dels merits dels interins.
    Sergi

    ResponElimina
  8. en UGT, tfno. 93 295 61 38 te informan de la posición. Me han confirmado que el listado puede variar un poco, pero no de manera significativa, que los datos son casi seguros. Yo tengo una duda: la prueba de agudeza visual puede hacerse con gafas o lentillas, verdad? porque en las oposiciones nacionales no está tan claro el tema... a un compañero le hicieron quitarse las gafas.

    ResponElimina
  9. En principi l'agudesa visual es realitza amb ulleres o lentilles. Solament cal que portis la correcta graduació ok??
    Sort i ens veiem a la revisió mèdica.

    ResponElimina
  10. jo les vaig passar amb ulleres.
    aixo si, ben graduades :-)
    sort!

    ResponElimina
  11. Hola,
    algú sap en que consisteixen les proves mèdiques exactament? que et miren? fan anàlisi d'orina? de sang?

    gràcies

    ResponElimina
  12. gràcies, a mi aquest matí amb un 13,99 m'han dit que provisionalment tinc la 282

    ResponElimina
  13. Doncs tenim un petit "problema" tinc un 13'98 i m'han donat el 276.

    ResponElimina
  14. No hay nadie con un 13,98,tendrás un 13,97 y hay 7 personas con esa nota.

    ResponElimina
  15. Una pregunta, si truco a UGT encara que no estigui afiliada em donaran la posició??
    Gràcies.

    ResponElimina
  16. la llista definitiva ,segons el sindicat ugt, serà sobre el 10 septembre,m'han confirmat la posició 282,i segons m'han exp`licat les posicions podran variar fins les llistes definitives com a molt 10 posicions

    ResponElimina
  17. en altres convocatòries on s'han realitzat la revisió mèdica?, algú ho sap o m'ho vol dir?

    ResponElimina
  18. alguien con una nota similar a un 13.02 sabe eb q posición está después de los méritos?????????

    gracias.

    ResponElimina
  19. Pues más o menos estarás sobre la 410 o así... un amigo tiene 13,17 y está el 390... dentro estás seguro!

    ResponElimina
  20. Hola,
    En primer lloc voldría felicitar a tots els q han entrat al tall i els q no em entrat ànims x la pròxima convocatòria. En segòn lloc voldría preguntar si algú sap si els q no em superat el tall hi ha possibilitats d'entrar com a interí, si es així quan ho podríem saber.
    Moltes gràcies.

    ResponElimina
  21. Per al que te un 13,02 dir-li que jo he trucat a UGT i estic a 403-406 empatat amb 4, i tinc un 13,05. Suposo que estaras sobre la 410 mes o menys.

    ResponElimina
  22. A UGT sembla q diuen coses diferents a cadascú.

    A mi , amb 13.05 m'han dit 409

    ResponElimina
  23. 3 posicions de diferencia no es una diferencia tan gran en aquest cas. Si fos entre 468 i 471 encara...

    ResponElimina
  24. jo he trucat 3 vegades, d´ençà que van sortir els resultats de les proves de català i castellà. I tres vegades m´han agafat les dades i la nota i encara estic esperant...i CSIF, SENSE DEMANAR-HO, (en aquesta ocasió perque si ho vaig fer quand van sortir les primeres llistes) m´ha enviat un llistat provisional, on falta descomptar encara la gent de les fisiques.

    ResponElimina
  25. Jo també tinc el llistat provisional de csif...i jo sense descomptar les físiques, estic per sota la nota de tall, tot i que diuen que variaran força posicions i creuen que entraré...12,57. A veure si hi ha sort!!! i si no, a optar per l'interinatge.

    ResponElimina
  26. En quant a l´ultim comentari... No es suposa que la nota de tall es 12,54? Com dius que estàs sota la nota de tall? El llistat de CSIF està prou desfasat en comparació al d´UGT. Amb eixa nota has d´estar dintre...

    ResponElimina
  27. sóc la del 12,57...
    Havia vist dues notes de tall...12,54 i 12,64, per això deia que estava per sota...
    on puc trobar el llistat d'UGT? Trucant al seu telèfon?

    Gràcies

    ResponElimina
  28. Les notes de tall de les que parles son dos notes provisionals de diferents moments del procés. Si llegeixes aquest mateix blog o qualsevol dels forums de serveis penitenciaris (http://opositors.forocatalan.com/forum.htm per example) observaràs que la nota de 12,64 és prou antiga, d´abancs de descontar els suspesos a les darreres proves. La actual nota de tall tingent-ho tot en compte i segons les llistes PROVISIONALS oficials publicades pel departament de justícia, és 12,54. Es preveu que puga variar mínimament. És cert que estàs molt a prop de la nota de tall, però jo crec que tens moltes possibilitats d´estar a dintre.

    Ah, quasi oblido la resposta a la teva pregunta: sí, si truques a l´UGT et diràn en quina posició estàs. Segurament voltant el 460. I les llistes publicades estàn només als taulers oficials, també pots anar-hi i resoldre el dubte. Molta sort!

    Salut!

    ResponElimina