dimarts, 29 de juny del 2010

De viure dins una olla a presió


La tensió aquestes setmanes està sent insuportable. Només a la feina aconsegueixo distreure'm i lliurar-me de l'ansietat. Fora d'aquí, m'esforço en sortir de la peixera i no hi ha manera. Em repeteixo que això no és res més que una oposició. Que l'important de tot plegat és el camí recorregut i aquest ha resultat ser apassionant però, i en qualsevol cas, tambè vull una plaça. És mortífer estar tants dies amb l'expectativa voltant-te de si et trobaràs o no el fracàs de cara.

30 comentaris:

  1. Cofirma't primer examen...........820 aprovats,buff, i encara no han corretgit el segon...i el psico... i les fisiques... i les mediques... encara entrara gent suspesa a l'academia al pas ke nem...

    ResponElimina
  2. Se podría decir que yo lo estoy pasando hasta mal con la espera... No aguanto esta presión, solo pensar tener que esperar que vuelvan a salir, volver a estudiar, volver a pasar los nervios previo examen... pfff recemos por el psico todos un poco.

    ResponElimina
  3. Doncs jo ho estic passant molt malament a les físiques. Em sembla que ara mateix preferiria que em sortís un no apte :(

    ResponElimina
  4. Esto de jugar al todo o nada es insoportable. No me puedo concentar en nada y no pasan los dias. No sé si el viernes voy a tener valor para introducir mi dni en ese cuadrito y leer el resultado... Me da taquicardia sólo de pensarlo¡¡ No nos engañemos, no hemos venido a participar, hemos venido a ganar¡¡¡¡ Suerte.

    ResponElimina
  5. Tal com han anat els exàmens crec que tothom que ha aprovat i tingui un apte al psico estarà a l'acadèmia de Mollet, però si no arriben a cobrir plaçes...! Sort a tots!

    ResponElimina
  6. Hola a todos,
    ¿Cómo sabéis que han aprobado sólo 820 personas el primer examen? ¿Sabéis cuántos se presentaron al final?
    Yo le tengo muchísimo miedo al resultado del psicotécnico, no consigo pensar en otra cosa durante todo el día. Me da pena pensar que el único que no me he preparado es el que no he superado. En fin, intentaré ser lo más positiva posible hasta el viernes.
    Suerte a todos.

    ResponElimina
  7. Perdoneu la ignorància però a la convocatoria diu que per la realització de l'exercici els participants han d'entregar un certificat mèdic oficial en el lloc i el termini que s'indica als efectes. Algú sap quin es aquest lloc i aquest termini??? i on aconseguim aquest certificat?? s'ha d'anar a un metge pagant? Sort a tots que ja falta poc.

    ResponElimina
  8. Sí, jo també em pregunto això del certificat mèdic!

    ResponElimina
  9. Hola, no te preocupes, cuando salgan las notas y convoquen para las pruebas físicas indicarán lo del certificado médico. Lo normal será que haya que presentarlo el mismo día que se hacen las pruebas físicas. En el estanco compras el certificado médico oficial(no sé lo que cuesta) y tu médico del cap te lo puede rellenar (no sé si pagando algo o no). Mejor esperar al viernes... para no gastar más dinero para nada.

    ResponElimina
  10. Un compañero que se presenta a bombero, un día fue al médico de cabecera y le comento el tema. La medico le dijo que en principio ella se lo haría.
    Tampoco lo tengo muy claro, pero bueno eso ya me preocuparé a partir del viernes XD.

    ResponElimina
  11. Jo també ho estic passant fatal amb aquesta incertesa! A més preparant les físiques amb una tendinitis al genoll... uff!!!
    Per cert, com sabeu que hi han 820 aprovats? d'on treieu aquesta informació?
    Sort!

    ResponElimina
  12. Hola a tots, jo volia llançar una pregunta....quan de temps heu preparat les físiques per a que us sortin? quans anys teniu? és que penso que a segons quines edats ens consta més....jo tinc una bona nota als exàmens, però si passo el psico, no passaré les proves físiques pq no les he preparat! faré el ridícul! penseu que hi ha molta gent com jo o soc un cas raro? tindré possibilitats d'entrar a la borsa d'interins sense aprovar les físiques o això és imposible?
    Sé que són moltes preguntes però si em puguessiu aclarir alguna cosa,..és que estic molt deprimida per les físiques, crec que mai ho aconseguiré!
    gràcies

    ResponElimina
  13. Hombre, las físicas no son muy complicadas. Yo tengo 27 años y soy hombre (me parece) y la verdad que no me he preparado nada. Si soy apto le dedicaré 1 semana a las físicas y poco más.

    Todo depende también del estado de forma de cada uno, de su peso, de su edad...

    Sobre si hay mucha gente, pues yo vi algunos opositores que tendrían sus dificultades pero por lo general la gente aparentaba un estado físico normal. Lo de los interinos es como todo. Te situaras por detrás de aquellos que tienen conocimientos y físicas superados.

    ResponElimina
  14. Yo soy mujer y con 36 años, y aunque más o menos siempre he hecho deporte, hacía más de un año que no hacía nada....así que las pruebas se me dan muy mal, no puedo saltar la valla, no me aguanto en la barra, la course fatal!...todo mal...¿hay gente que esté en mi misma situación? ¿alguien de mi edad y que se las haya preparado? ¿cuánto tiempo habéis tardado en ello?
    Los demás, ¿cómo lleváis las físicas? darnos vuestra opinión!
    gracias!

    ResponElimina
  15. Hola!
    La que diu que farà el ridícul a les proves físiques... jo estic com tu! I jo sóc jove (24). Però fa molt temps que vaig deixar l'esport de banda... Per començar el circuit d'agilitat ja em donarà nul, perquè o moc el plinton, o no salto la tanca o no em puc carregar el sac.
    Del dina el màxim que he aconseguit és un 200, a la barra no m'aguanto i a la course em canso de seguida! M'estic plantejant fins i tot no presentar-me el dia de les físiques si és que sóc apte al psicotècnic...
    En fi, a veure com em va avui l'entrenament!

    ResponElimina
  16. Jo tinc 31 anys i porto 12 de sofà intensiu i 16 de fumador, vaig començar a preparar les fisiques el 15 d'abril quan em vaig apuntar a la oposicio i no podia correr mes de 5 minuts seguits ni aguantarme a la barra. Ara no fumo desde el maig, m'he aprimat 6kg aguanto 30segons a la barra i puc correr 35minuts suaus o be 15 a un ritme tirant a fort sense ser cap prodigi. El circuit i el dinamometre no els entreno perque no tinc material ni temps per anar un gimnàs ja que on visc no n'hi ha cap i hauria d'anar a la ciutat i perdre un temps que no tinc.

    ResponElimina
  17. SEGUN FUENTES DE UGT DE ULTIMA HORA, HAN APROBADO EL GENERAL 879 PERSONAS (27,18% DE LA GENTE QUE SE PRESENTO)

    OLGA

    ResponElimina
  18. ALba....jo soc la del ridícul...estic com tu, que penso en millor no passar el psico, encara que em dóna molt de ràbia...ole i ole per l' ex-fumador....això dóna ànims, potser si entreno, la pròxima pot ser la nostra, oi Alba?
    és que els 36 pesen molt....encara que entrenant, suposo que el cos és sabi i s'habitua ràpid! això espero...
    sort companys! si no és aquest any, un altre serà, això segur...només s'ha de ser constant!

    ResponElimina
  19. Alba, presentate, que haremos el batallón de los torpes, estoy como tú o peor,

    ResponElimina
  20. las fisicas, son un poco complicadas las pruebas, pero hay que tener en cuenta que hay que sacar muy poca nota, para mi las de mantenerse sobre la barra, quizá sea la mas complicada, pero es superable, os recomeiendo que hágais mas énfesis en ésta, ya que, de no estar en forma, es en la que se tiene una progresión mas potencial (al ser fuerza pura), mientras que la resistencia es bastante mas lineal.... auqnue obviamente, y llegados a este punto, lo mejor es ir a por todas,... hay tiempo mas que de sobra para prepararse, eso si, requiere un poc de sacrificio, pero haciendo una horita TODOS LOS DIAS, no debe de haber problemas, por regla general!

    ResponElimina
  21. Segons algunes info NO CONFIRMADES, 525 aprovats amb el GENERAL I ESPECIFIC.

    ResponElimina
  22. Aquesta espera del psico és horrible i més encara per les persones que, com una servidora, estem a l' atur.

    Tinc una pregunta encara que potser massa utópica: si resulta que han passat el primer examen 870 persones aprox. i tenint en compte que algún percentatge haurà suspés també
    l'especific, no seria possible que el tribunal donés com a aptes al psicotècnic a tots els que han passat els dos exàmens?

    ResponElimina
  23. tinc ganes de vomitar pels nervis

    ResponElimina
  24. quina xifra de dades... menys mal que tenim estatut

    ResponElimina
  25. No os hagais iluiones con el psicotecnico, si se tiene que cargar a alguien se lo cargaran si no cumple el perfil. No van a aprobar a todo el mundo pq hayan aprobado pocos los test. Les da igual no cubrir todas las plazas, con la crisis que tenemos seguiran los interinos y ya está , pero no van a coger a gente que no cumpla el perfil eso esta claro. Asi que a rezar jejej.

    ResponElimina
  26. A mi me dijeron el dia del examen un par de interinos que en el psicotecnico se querían cargar a algunos interinos que no les convencian, asi que a alguna gente si se la cagraran. Yo he puesto una vela y todo jaja. ánimo a toods

    ResponElimina
  27. Con el psico solo se cargaran personas contadas con los dedos de las manos. Hasta el psicólogo más inepto te dirá que con 170 preguntas es imposible establecer un perfil con cierta fiabilidad. El psico es un filtro fácil que en la JU026 ya no tiene sentido. El test psiquiátrico te lo hacen con la prueba médica. Y, si, dado el caso, alguien que claramente no sea apto ha pasado las pruebas, para algo está el curso selectivo y el período de prácticas.

    ResponElimina
  28. Adjunto pàgina on surten les previsions sobre els resultats per a que tots sortim de dubtes: http://www.ugtpresons.com/modules.php?name=News&file=article&sid=1592

    Han superats els dos exàmens: 790 opositors!

    Sort a tots!

    ResponElimina
  29. Hombre yo ahora estoy curado de mis enfermedades mentales. Espero ser apto.

    Lo de las cifras es para flipar. El compañero que ha comentado lo de las 525 personas lo ha hecho a mala fe :(.

    ResponElimina
  30. Gràcies a les persones q publican enllaços fiables, tanta desinformació d'altres m'està posant dels nervis...

    ResponElimina