dissabte, 11 de desembre del 2010

La formiga portarà un dorsal



Sí, el 31 de desembre, a la Cursa dels Nassos de Barcelona. Xip groc a les sabatilles, dorsal penjant de la cintura. Temps acreditat a la inscripció, >55 minuts, per si de cas. L'últim vagó. Ni idea del temps que puc fer. Queden 20 dies. La meva primera cursa. A bones hores. A l'espai "club" he anotat: CN Prat Triatló. Quin gran honor per mi, quin petit favor per l'equip. Julio Cardo va preguntar-me a l'estiu per les meves marques abans de inscriure'm. Li vaig respondre, orgullosa del fet, "358 kg al dinamòmetre i 39,20s a la barra" (...) i em vaig quedar tant ample. Jo no sabia amb qui parlava. Ell va riure, clar. Encara ho deu estar fent. Miraré de dedicar més temps als entrenaments de carrera fins la cursa. Veurem si el treball cardiovascular a l'aigua es pot aprofitar també per fer anar les cames més ràpid. Si més no, amb més energia. La formiga es barrejarà entre milers de corredors. M'ho passaré molt bé. Serà una gran festa.

4 comentaris:

  1. Hola nuria,

    Genial! pero piensa que tu verdadera carrera empieza el 13 de enero, así que tomatelo con tranquilidad y no se te ocurra lesionarte ok.

    Saludos.

    ResponElimina
  2. Molta sort per la cursa Núria!!! Ja veuràs com després d'aquesta primera cursa ja no podràs parar. Aquí es on començarà l'objectiu de cada cop baixar la marca. Que ho disfrutis molt!!

    Damià

    ResponElimina
  3. M’arriba la teva il•lusió Nuria. T’anirà molt bé......a la vida. La teva cursa no és aquesta, mes bé es la cursa de la teva vida, la lluita per la auto superació que has triat. Des que et llegeixo t’admiro, i ben segur que arribaràs molt lluny.
    Només espero seguir la teva ombra. Esforç.
    Fran.

    ResponElimina
  4. Mereixo jo aquests comentaris? Gràcies, en qualsevol cas.

    Una abraçada a tots els lectors.

    Ens veiem a la escola, al cp on aterri... i a les curses i tri's que vindran.

    Per esforç i il·lusió que no quedi.

    ResponElimina