dimarts, 16 de novembre del 2010

Setmana 2: del 15 al 21 de novembre



-Dilluns 15: descans OK (malgrat tocava natació + carrera + circuit gym, era d'obligació parar!)
-Dimarts 16: classe ioga + natació variat (8x100): pull-taula-croll-esquena-esq.doble-rolido-punt mort-peus + pràctica virage + classe natació. OK
-Dimecres 17: 30' rodar pista + circuit gym A+ taula flexi + 30' rodar pista + estiraments. OK
-Dijous 18: classe de ioga + 1400 mt natació variat (7 x 200mt + 1'r). OK
-Divendres 19: 600 m natació variat  + 40' rodar pista + taula estiraments. OK
-Dissabte 20: circuit gym B + sèrie abs + sessió spinning. OK
-Diumenge 21: circuit gym C + taula flexi + 90' rodatge bici. OK

11 comentaris:

  1. Bones! Si continues a aquest ritme al final seràs una "machine", quina embeja! segur que has de tenir al final de la setmana un estat de satisfacció brutal! Per cert sabem alguna cosa del nostre tema? quan pensen publicar l'acord o si ja tenen la roba preparada per repartir-la, no sé algo per a que ens puguem recrear imaginant o si més no alguna cosa per la que patir innecessàriament..., no se si us passa però a mi hem dona la sensació d'haver oblidat tota la teoria que varem estudiar, crec que una vegada estiguem a l'acadèmia s'obrirà el calaix on l'hem guardat, ja es veurà.

    Salut!!!

    ResponElimina
  2. Hola,
    A mi em passa el mateix que el de les 11:23...sembla que ja no recordi res de la teoria, ni dels tips d'estudiar que em vaig fer, ni...ni de que em vaig presentar a una oposició!!! van tan a poc a poc, que ho veig molt llunyà ja...suposo que en el moment que ens diguin alguna coseta, tot això ja canviarà.

    ResponElimina
  3. Em sembla que tots estem iguals. La veritat és que tot s'està fent molt llarg. És una sensació estranya. Suposo que si ja ens diguessin quant em de portar els papers i donar-nos la roba ens donaria una altra sensació.
    Prefereixo pensar que ja falta poc i ens veurem tots aviat.

    ResponElimina
  4. Se dice, se rumorea, se comenta que esta semana es LA SEMANA, ahora de verdad sí que creo que entre esta y la que viene sabremos algo, lo de la que viene lo pongo yo porque ya sabemos que las cosas de palacio van despacio,y sí, parece que hace 500 años que nos examinamos...

    ResponElimina
  5. hola..soc en Pep...doncs jo intento(i creieu-me, faig un esforç) mirar-me el temari que ens van passar de l'academia, sobretot per que no em passi aixó...intento no desconectar-me del tot perque la tornada serà encara més dura....i ja ha estat prou dur tot plegat, no creieu?

    ResponElimina
  6. Jo ho vaig intentar un parell de dies i ja no ho he fet més. Suposo que tens raó però estic esgotada amb tantes esperes o sigui que al gener ja m'ho trobaré, encara que si ho fas, millor per a tú Pep.

    ResponElimina
  7. Bé, a veure si aquest rumor deixa de ser-ho i es converteix en realitat!!! tots tenim moltes ganes que pengin l'acord que tant esperem.

    A mi també em dòna la impressió que no recordo res de la teoria estudiada per la opo...i bé, del temari de l'academia també m'ha passat que els primers dies ho intentes però ara ja...sense comentaris, jeje.

    Com solen dir: lo bueno, se hace esperar!!! Doncs nosaltres esperarem, no?? quin remei!!

    salutacions dsd lleida!!!
    S;)

    ResponElimina
  8. Bon dia companys, si que es cert que estudiar un altre cop , costa una mica estic saturat, però es el que hi ha. A més dels somnis que tinc de presons, no se si us pasa ,jeje mare meva me invento cada peli, que es massa, en fi ànims.Per cert, ahir també en van dir a Justicia, que sortirà aquesta setmana, en teoria avui....

    Àngel

    ResponElimina
  9. Molt bones!!!
    a presons catalunya han anunciat que ja ha sortit la convocatòria del 2n torn i que les dates per entregar la documentació són del 19 de novembre al 8 de desembre. De totes maneres jo encara no ho he vist publicat. Suposo que ho tindrem visible per la tarda. Ja us informaré, ok??

    Fins aviat

    S:)

    ResponElimina
  10. Hola soc en Pep...us adjunto el link de CCOO on es dona la informació
    http://www.ccoo.cat/pdf_documents/10-11-18%20-%20Acord%20tribunal%20JU026.pdf

    això es mou!!!

    Salutacions

    ResponElimina
  11. Moltes gràcies Pep per compartir-ho.

    Una abraçada

    ResponElimina