dimarts, 6 de juliol del 2010

Com arribar al CAR

Com Arribar Al Car

15 comentaris:

  1. Espero q no et passi el mateix q em va passar a mi en alguna part del procés, sino sabries com em sento ara i perquè he creat un blog per a tots el q estan en la meva situació, ja es veu q tipus de persona eres... pensaves que publicant l'adreça del meu blog no entraria altra gent en el teu? com et dic espero que no et passi el mateix, perquè encara estàs a temps de caure en l'acadèmia i sentir-te igual de sola que m'assec jo en aquests moments. Gràcies per res

    ResponElimina
  2. muchas gracias nuria, eres un encanto, es maravilloso encontrar a gente que ayuda asi a los demás. Ojalá pase estas pruebas y el catalán (que eso si que será un poco dificil) y algún dia pueda tener como compañera a alguien tan solidario. saludos.

    ResponElimina
  3. Al que ha obert el bloc de presons,

    Blogger, a vegades, no envia els comentaris puntualment ni jo paso tot el dia conectada per actualitzar. Ja és publicat. Imagino com us sentiu de decebuts.

    Molta sort.

    Núria

    ResponElimina
  4. Hola, algú em podria facilitar la direcció de correu electrònic d'alguna persona que hagi aprobat un dels últims processos selectius d'aquesta oposició? És un dubte relacionat amb la revisió mèdica. Gràcies.

    ResponElimina
  5. Intentar culpar a algú altre d'un fracàs és sencillament patètic.
    Ningú te culpa de les errades que un mateix comet... tant sols tú mateix.
    En fi, que donar-li la culpa d'alguna cosa a algú fràgil és cobard i de necis.
    Jo he aprovat, jo faré les físiques, jo igual per la m... de nota de tall no entraré... però serà culpa meva, no de ningú altre per no haver publicat una adreça...
    En fi... vivir pa ver.

    Abraçada,

    Anna

    ResponElimina
  6. Hola Anna,

    Ens veurem demà al CAR? La meva nota també és justeta 13,24. Pregem per tenir sort i arribar a la Escola.

    Ánims,

    Nuria

    ResponElimina
  7. Núria, reina meva... la meva encara és més baixa!!

    Demà segur q ens veiem!!

    Abraçada,

    Anna

    ResponElimina
  8. Escolta Anna, ja li he demanat disculpes a Nuria encara q no ha estat publicat, ara no em precipitaré ja que m'ha dit que li triguen a arribar els comentaris. Estic d'acord amb tu i no és la meva forma de fer les coses, però quan estiguis tan desesperada com tots els q estem en aquesta situació, entendràs el per què del meu precipitat comentari i entendràs que estaràs fora de tí i la pagarà qui menys deu, des de familiars a amics. No estic orgullós amb això i per això m'he disculpat, però intento justificar el meu comportament perquè mai m'he sentit tan mal com ara, espero que ho entenguis. En tot cas, molta sort ja que uns altres no tenim l'oportunitat de tenir-la

    ResponElimina
  9. Molta sort a tots i totes demà. A mi el Senyor m´ha beneït amb un 15,49.

    Amador

    ResponElimina
  10. ¿Alguien sabe si en el CAR nos dejarán utilizar taquillas?

    ResponElimina
  11. Núria, espero que cuando consigas la plaza que tanto mereces no "chapes" tu blog, sino que nos sigas acompañando a los que seguimos en el camino y nos cuentes cosas del trabajo dentro de prisión para hacernos más amena la espera de la próxima convocatoria.

    ResponElimina
  12. Núria. Moltes gracies per aquest bloc. Y molta sort. Sort a tots.

    ResponElimina
  13. Jo estic exenta de les físiques, així que molts sort a tothom avui i demà!!!

    ResponElimina
  14. Avui t'he conegut al CAR fent les proves, ets encara més maca en persona, gràcies pels consells amb el dinamòmetre, he batut el meu record!! he aconseguit un 8.
    Finalment l'apte a les físiques no ha estat tan difícil com em pensava. Gràcies pel blog i per ser tant propera, m'ha semblat que et coneixia de sempre! Sort a tothom per demà i tranquils que sembla pitjor del què és.
    Maite

    ResponElimina
  15. Quant de temps han durat les proves físiques d'avui? Fins quina hora heu estat al CAR aprox.? Han estat sencilles?

    Gràcies!

    ResponElimina