divendres, 2 de juliol del 2010

En espera



Copio missatge de UGT Presons de les 14:15h, sembla que haurem d'esperar fins dilluns....

"Finalment tenen accés a la segona prova 773 aspirants, dels quals 155 estan exempts de fer les proves físiques.

Les proves físiques es duran a termes els dies -al matí- :

  • 8 de juliol : de la A a la L
  • 9 de juliol : de la M a la Z

Els llistats definitius , tot i que el compromís de la seva publicació era avui , sembla ser que serà ajornat a dilluns 5 de juliol amb molta probabilitat.

La resta de dades, horaris , etc seran publicades al llarg de dilluns"


73 comentaris:

  1. Estic ara mateix dels nervis... podria entrar a la presó però en qualitat de penat perquè els mataria a tots. Això no es fa, amb els nervis q estem passant des de fa molts dies, es una irresponsabilitat donar unes previsions per no complir-les... i ens deixen tot el cap de setmana amb el run run

    ResponElimina
  2. refresh
    refresh
    refresh
    refresh
    refresh
    refresh
    refresh
    refresh
    refresh
    refresh
    refresh...
    ostia ha saltat la molla del f5...!

    ResponElimina
  3. Quin haurà sigut el criteri per a fer fora a tan poca gent en el psicotècnic?

    ResponElimina
  4. Un poco de respeto,hay personas que se tienen que desplazar desde Valencia.

    ResponElimina
  5. Chicos una pregunta. Si acudes a los puntos físicos a ver el resultado. Puedes ver la nota del resto de gente?? Lo digo porq soy capaz de ir el martes y mirar cuantos tienen mejor nota que yo para hacer cálculos.

    ResponElimina
  6. Yo no estoy seguro al 100% pero viendo los poquitos eliminados, me jugaría un brazo a que sólo se han cargado a los que no han contestado o han fallado mucho en las preguntas finales (las puramente psicotécnicas).

    Dentro de un examen de personalidad NO tiene lógica meter preguntas de conocimientos, además están puestas a mala fe las últimas para pillar al opositor con el tiempo justo y la cabeza como un bombo.

    21 eliminados no puede ser por perfil porq dentro de gente normal los grupos de perfiles son muy numerosos.

    Pero vamos, deducción mía.

    ResponElimina
  7. Yo siempre pensé que lo harían así... es en la única parte del test donde no puedes mentir

    ResponElimina
  8. No es just tindre així a la gent.

    ResponElimina
  9. Quan diu que hi ha 155 exempts de proves fisiques, supose que vol dir que com a maxim hi ha 155 interins...no ho veieu aixi vosaltres?

    ptx

    ResponElimina
  10. No, jo conec interins que havien de fer les proves físiques perquè feia molt de temps que eren interins i abans no es feien aquestes proves.
    De tota manera em sembla molt just que surtin dilluns les notes i dijous comencin les proves, penseu que hem de portar un certificat mèdic que jo no penso pagar fins saber si ho necessito o no.
    Per cert, per arribar en Renfe al CAR Sant Cugat, és fàcil? indiqueu una mica els que conegueu el tema, si us plau!
    NNNNNervisSSSSSS

    ResponElimina
  11. Si!! Té raó el company!! Ni moltíssim menys són tots interins els 155 que estan exempts de les físiques! Ja que poden estar exemptes aquelles persones que es van presentar a la ju023 o anteriors convocatòries, però que no van obtenir plaça. Jo estic agonitzant ja eh!!! Mira que deixar-nos tot el finde amb aquesta angoixa... Aiiiiiisssssssss!!!! A més jo la teoria l' he aprovada molt justeta!! :-(

    ResponElimina
  12. Bua chicos, ayer tuve la oportunidad de realizar las pruebas del examen físico por primera vez y la verdad que no es tan fácil como pensaba.

    Si llevas unos 7-8 años sin hacer el huevos puede costar bastante. Saludos.

    ResponElimina
  13. Hola, a ver si alguien sabe contestarme un par de dudas.
    En el car de San Cugat hay sitio para cambiarse y ducharse? o tenemos que volvernos con todo el sudor para casa? el suelo resbala mucho? es climatizado o hace un calor de justicia?

    ResponElimina
  14. Caray, muy buenas preguntas, añado otra: ¿la estación de Renfe pilla muy lejos, está bien indicado?
    Venga, seguro que alguien nos quita de estas dudas.
    Ánimos para mañana a tod@s!

    ResponElimina
  15. voy a ver si soy capaz de solo hacer ”F5” cada 5 minutos. :)

    ResponElimina
  16. Hola:
    Yo estuve una vez haciendo unas pruebas en el CAR y si que nos dejaron duchar, peros si que hacia mucha calor, la última prueba la course navette, se hacia al mediodia y en el pabellon no se podia ni respirar, y el suelo si que patina bastane, pero hay que pensar que es para todos igual, sobre lo de la RENFE si que hay una estación bastante cerca pero no se como estara lo de la indicacion.
    Suerte a tod@s

    ResponElimina
  17. algú em pot dir com s'ha de fer per veure el resultats del psicotècnic perquè veig que aquí teniu dades dels resultats i jo ja no sé on s'ha de mirar més.

    ResponElimina
  18. Muchas gracias por la información del CAR. Pues nada nos llevaremos el champú y las chanclas jajaja.

    ResponElimina
  19. no hi han dades oficials! es suposa que sortiran al llarg del dia ( en teoria), el que passa, que des de el Sindicat UGT, han filtrar els resultats, per això la gent especula, però cert no hi ha res.
    Hem d'esperar a veure si surt!

    ResponElimina
  20. Todavía no tenemos los resultados, los datos que hay los ha publicado UGTpresons.

    ResponElimina
  21. Tinc la cicuta preparada... No puc més!

    ResponElimina
  22. No puedo masss, me va a dar algoooo

    ResponElimina
  23. No se si me adelanto, pero alguien sabe como funciona lo del certificado médico para las físicas, es cierto que se tiene que comprar en un estanco y llevar la médico para que lo firme.

    Gracias

    ResponElimina
  24. pero saldrán alguna vez los resultados o los darán el mismo día de la prueba?

    ResponElimina
  25. Mucha gente comenta que los médicos de cabecera tienen prohibido firmar estos certificados actualmente. Tienes que ir, por ejemplo, al mismo sitio donde se dan los certificados del carnet de conducir, hacer 4 tonterías y pagar mínimo 40 euretes.

    Saludos.

    ResponElimina
  26. Importantissim que el certificat digui exactament les paraules que s´especifiquen en la convocatòria.

    "Reuneix les condicions físiques necessaries per a la realització dels exercicis de la segona prova del concurs......."

    Sort, sort, sort...

    ResponElimina
  27. Es comenta en un grup del Google sobre la JU026 que els resultats es penjaran a partir de les 13h.

    Good luck!

    ResponElimina
  28. Això comença a ser més que vergonyòs ja, eh!! Algú ha trucat al Departament avui? aiiiiiissss!!! Però tant costa penjar unes notes??

    Ànims a tots/es!!!

    ResponElimina
  29. Es comenta a casa meva que els resultats ens seràn comunicats en quan fem els 5 paliers a la course navette...

    Anna

    ResponElimina
  30. sabéis cierto lo del certificado médico? no lo da el médico de cabecera? Me han comentado en un centro de salud que hay que comprarlo en un estanco y el médico lo rellena el mismo día consultando el historial de cada uno.

    ResponElimina
  31. ya estan aquiiiiiiiiii. Apta!!!! :) y las notas las que salian segun la plantilla, ninguna sorpresa. Suerte 3.14

    ResponElimina
  32. ja estan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    apte!!!!!!!!!!!!!!!!
    kins nervis

    ResponElimina
  33. ¿podéis pasar el enlace? no logro encontrarlo en la web. Ay que me va a dar algo!!!

    ResponElimina
  34. perdoneu quina es la direccio exacta per miraru?

    ResponElimina
  35. apteeeeeeeeeeeeee¡¡¡¡¡¡¡

    15.77 de nota
    yeeeeeeeaaaaaaaaaaahhhhhhh

    ResponElimina
  36. jo sóc no apte,, quina ràbia! sabeu si hi ha alguna forma de reclamar el psicotècnic?? els teorics si que els he passat

    ResponElimina
  37. se ha di mirar donde la lista de admitidos ahi esta, yo tampoco lo encontraba

    ResponElimina
  38. Apte! Aqui teniu l'enllaç

    http://www10.gencat.cat/pls/oposjus/p01.demana_dni

    ResponElimina
  39. Apteeeeeeeee!! Yuhuuuuuuuuuuuu!!! Podrieu dir si oficialment ja ha sortit el número d'aprovats de la primera prova?? I, en cas que si, a on??

    Sal.lutacions!!

    ResponElimina
  40. hola, os agradecería que me dijeseis el número de registro de la convocatoria, supongo que será ju026, pero en el teléfono de la generalitat me dicen que es el 020. Muchas gracias y mucha suerte a todos.

    ResponElimina
  41. Doncs espero que us vagi bé. Jo em sembla que no em presentaré a les físiques perquè estic a anys llum d'aprovar-les?
    Vosaltres què faríeu en el meu cas, us presentaríeu tot i saber que no les passareu?

    ResponElimina
  42. M'han posat que he de fer la prova de català i vaig presentar el certificat de nivell C! I ara què he de fer??

    ResponElimina
  43. I si estàs lesionat què passa?

    ResponElimina
  44. Otro no apto. No me lo esperaba la verdad y no se han fijado sólo en las últimas preguntas como algunos decían.

    ResponElimina
  45. quien ha dicho que no se presentará a las físicas por estar a años luz de aprobarlas decirte.

    No te presentes, no ves que harás el ridículo, y eso no lo puedes permitir.... (a ver si cuela).

    Presentaté, te lo dice uno que tambien está a años luz, y que se ha dado cuenta tarde que podia aprobar.

    Presentaté, por que nunca se sabe, si te admitiran en la bolsa..., si tendrás el día..., si al menos te haces una idea de como son..., si te convences que para la próxima con seis meses son superables por cualquier persona...

    Te lo dice otro que llega tarde, y que me da vergüenza hasta ir a un gimnasio

    ResponElimina
  46. El numero de registro en:
    http://www.gencat.cat/diari/5599/10083101.htm
    dice que es JU026

    Cal presentarse encara que no les pasis. tot serveix per aprendre i agafar experiencia.

    salutacions
    3.14

    ResponElimina
  47. Doncs jo ara acabo d' agafar un refredat dels
    guapos, estic prenent antibiotic i em sento molt dèbil però s' ha d' anar a per totes a les físiques ja que hem arribat fins aquí...

    ResponElimina
  48. Núria... ens veiem el dia 8!!!

    Et buscaré!!! Uy... sona a amenaça ;)

    Anna

    ResponElimina
  49. Hola, jo no he passat el psicotècnic. Enhorabona als aprovats. Algú diu que ha suspés i pregunta si es pot reclamar. Si que pots, jo aniré demà a presentar un escrit per demanar la revisió del meu examen. No sé si servirà de res però al menys que ens expliquen perquè no som aptes, si pot ser... Fes-ho tu també.

    ResponElimina
  50. Al que dubta de si presentar-se a les físiques... Estàs aprovat i ho dubtes??? Jo m´he qudat fora per 4 punyeteres dècimes del general, donaria un braç i part de l'altre per poder-hi anar...
    Recorda que l'apte a les físiques està en 15 punts només. No és difícil si no estàs en molt mala forma i sobretot si ho has practicat darrerament. I si no ho has fet, encara estàs a temps d'anar a un preparador i agafar-li el truco a les proves, té igual de manya que de força... Sort a tots!

    ResponElimina
  51. no apte, no ho entenc, amb un 7, increible, quin baixó, per a plorar

    ResponElimina
  52. M´han suspes el psicotecnic, contestant totes les respostes i fent-ho dintre de lo normal.
    I tinc un 8,6 de mitja en els tests.
    Sent una persona ben normal i havent-me treballat la oposicio no vull dir com hem trobe.
    Vaig a vore com puc fer algun recurs i que me expliquen perque de tot aço. Algu amb la mateixa situacio?
    Ptx

    ResponElimina
  53. yo estoy desesperada, no he pasado el psicotécnico y la verdad no entiendo como la gente tira la toalla en las físicas!! lo que daría yo por estar en la siguiente fase!!! Esto es mala suerte, todo el año trabajando para nada grgrgr....

    ResponElimina
  54. Nuria. con t'ha anat? que no dius ni pio....

    ResponElimina
  55. A ver si vamos a estar los 21 suspendidos del psico aquí ¬¬. Yo también he suspendido el psico pero no creo que presente recurso.

    ResponElimina
  56. El que diu que no está en forma!! Ni jo, però s'ha de probar tot. Has arrivat fins aquí i abandones? No els hi posis tan fàcil, no et suspenguis tu, que siguin ells. Som molts els patosos, ja veuràs! Sempre et quedarà el dubte, si més no per saber-ho. Vinga, anims a tots i endevant!

    ResponElimina
  57. a mi tambbe m'han suspes el psicotecnic, de la teorica tinc un 6.6, també ho vaig contestar tot, no ho entenc pero ara ja no si pot fer res, ara toca oblidar i tirar endavant

    ResponElimina
  58. es possible presentar un recurs pel psicotecnic? com es pot fer? a qui m'ho pogués dir li agrairia molt

    ResponElimina
  59. Yo tambien he sido no apto, con un 7 de media en los test. Mañana ire a la Secretaria de Serveis Penitenciaris, Rehabilitacio i Justicia Juvenil para ver si puedo hacer una revision del psico o que me expliquen porque no soy apto. Para más inri tengo el psico aprobado en el Cuerpo de Ayudantes año 2009.
    un saludo

    ResponElimina
  60. A qui firma Ptx. Jo estic en la teua situació. Puc entendre com et sents,jo estic fatal. Amb un 7,6 de mitja, avui quan he vist el meu No apte no m´ho podia creure. Jo també vaig contestar totes les preguntes i em considero una persona molt normal. He llegit que alguna gent va recòrrer aquesta prova a la JU023, els van citar davant el tribunal i els hi anaven dient: "usted es demasiado sincera...","usted no está realizad@, busque un trabajo relacionado con sus estudios..." i altres simpleries. Jo presentaré recurs demà, encara que no aconsegueixi res a vore si almenys poden explicar-me a la cara quin perfil tan anòmal és el meu com per a resultar no apte. Ànims als "raritos" que em suspés el psicotècnic.

    ResponElimina
  61. les fisiques no us tindrien que preocupar companys, jo les veig molt assequibles, ja que son 15 punts de 40, jo per exemple al circuit soc molt lent, i la cursnavette tampoc la porto gairebé (fa que no corro desde que anava a col-legi) pero en canvi la de la barra i el dinamometre les porto mol bé, jo vaig a treure bona nota en aquestes dos i a rascar una mica de lo demes, per aixo no us desanimeu i aquelles que se us donin bé intenteu treure la maxima nota possible i a rascar algo de les altres i ja esta

    ResponElimina
  62. Yo estoy por mirar las listas en un sitio oficial para asegurarme. Como pone en la página de consulta:

    "NOTA: Aquesta informació no té validesa oficial. Els candidats hauran de comprovar la seva situació a les llistes oficials exposades en els taulers d'anuncis corresponents."

    Pero vamos, es mas fe que realidad.

    ResponElimina
  63. Jo tinc un 7,3 de mitja i també soc "rarita", estic en la mateixa situació q algú d'un comentari, vaig a aprovar el psicotecnic a la JU022, potser q m'hagi tornat boja o q tingui ara un perfil psicótic... no comprenc res! Ànims a tota la gent q està en la mateixa situació q jo, q pel q estic veient tots tenim bons resultats a les proves... q injust! Moltes felicitats a tots els q haveu passat, no desitjo a ningú el q estic passant ara mateix. Jo si presentaré recurs demà, crec q no servirà per res, però necessito una explicació...
    Per cert, em sembla q finalmente som més de 21 persones qui no hem superat les proves

    ResponElimina
  64. No sé vosaltres però jo estic molt malament no entenc que gente que no ha contestat totes les preguntes li donin per bó el psicotécnic! Jo no sé si anar a possar un recurs poder es pitjor, les meves companyes no s'ho creuen... això que també sigui rarita.

    ResponElimina
  65. Yo es que no encuentro explicación lógica. Como no sea por utilizar tipex y eso sea signo de inseguridad :S
    Si algún compañero se acerca a presentar el recurso estaría bien que comentase la experiencia.
    Saludos.

    ResponElimina
  66. COM PRESENTAR RECURS: per correu certificat o millor directament al registre central de la secretaria, carrer Aragó 332. Important portar el full original i una fotocòpia per a vosaltres, on us posaran segell de registre.
    Escrit dirigit al Tribunal Seleccionador del Procés Selectiu Ju026 del Cos Tècnic....
    Després les vostres dades (nom i cognoms, dni, i direcció a efectes de notificació).
    Exposa: no estar conforme amb el resultat obtingut en la prova tal.... del procés tal qual....
    Sol·licita: li sigui revisat l'exàmen i explicats els motius pels quals resulta no apte..... o el que sigui.
    Data i Signatura.
    Més o menys és així. Si teniu cap dubte truqueu al 935566645 (Secció de Selecció i Provisió) i us ho explicaran millor.

    ResponElimina
  67. Buenas, buff.. estoy pesadita, pero es que lo encuentro tan injusto yo pensaba que los examenes eran eliminatorios, si no aprovabas uno no te corregian el otro y creia que el psicotécnico solo nos lo corregirian a las personas que habíamos aprobado los 2 examenes, y encima para postre me ha llegado información que es posible que empiecen a llamar para la bolsa de trabajo a la gente que tiene aprobado el psicotécnico, que vaya chicos! que los que nos lo hemos currado durante todo el año esta será nuestra recompensa!!! vas vale tener suerte que estudiar???? :-$ de verdad no sé si a mi me quedarán fuerzas para volver a empezar después de ver como funciona esto es ilógico no creeis?

    ResponElimina
  68. Es injusto, pq yo por ejemplo aprobé el psicotécnico y no tengo aprobado el temario, pero es una loteria que le vamos a hacer. Y no te creas que todos los que hemos suspendido ha sido por falta de estudiar, la mayoría habremos estudiado, a lo mejor menos o peor pero hemos estudiado igual que tu. Lo siento por los suspendidos, yo me quedé aprobada sin plaza en otra oposición. Es muy frustrante, mucho ánimo otro año será.

    ResponElimina
  69. Hola a tots, segueixo molt aquest blog i per això he pensat q tambè potser d'ajuda un altre que he creat fa unes hores pels "fracassats"... si voleu compaginar l'informació d la Nuria amb la meva, aneu a http://opositorspresons.tusblog.com

    Gràcies Nuria!

    ResponElimina
  70. yo suspendi el temario y he estado un año estudiando...el psicotecnico lo he pasado, y me gustaria saber de donde se ha sacado la informacion de que van a llamar a los que tienen el psicotecnico aprobado...yo creo que es imposible. De todas formas ojala sea asi...a ver si me lo pudieras decir. gracias y animos.

    ResponElimina
  71. Perdona Nuria pel comentari q et vaig fer abans, estic desesperat i no vaig veure el meu comentari del blog en cap lloc fins ara... necessito trobar a més persones en la mateixa situació, aixó és molt dolent. Q tinguis molta sort i una vegada més, perdona!

    ResponElimina
  72. La información que llamaran para la bolsa a los aprobados del psico es fiable o macutazo?.

    ¿Justo? Tu crees que con este psicotécnico, en las condiciones que se hizo, y sin una entrevista se selecciona algo...?

    Persevera, si estas ahí arriba al final caerá.

    Yo tambien aprobe una del ICS, sin plaza por no tener meritos el año pasado y tenia un 10 sobre 20 y un 9 sobre 10. Hoy me he roto el abductor, no llegaba a los puntos y evidentemente no llegaré...
    2 años estudiando, trabajando 12 horas diarias y con familia ¿Justicia?... y no soy el único

    ResponElimina