divendres, 15 d’octubre del 2010

De l'esperit de l'esport popular





Aquest matí en un comentari el company Antoni ens explicava els beneficis que la pràctica de l'esport li aportaven. Magnífica descripció. Tant de bo a molts de nosaltres el virus esportiu, recentment descobert (o retrobat), ens acompanyi durant molts anys.

Moltes gràcies, Antoni. En moments de dubtes, les teves paraules m'encoratgen a continuar treballant amb il·lusió, tot perseguint els nous objectius que m'he proposat. Enhorabona i no deixis d'entrenar i millorar. Ens veiem, amb la resta de companys, el 14 de gener.

"Hola Núria, hem dic Antoni, ja fa molt temps que segueixo aquest bloc, felicitats!, ha estat un lloc de recolzament. Només comentar-te que t'admiro, jo vaig iniciar els meus entrenaments al gener pel tema de les físiques i la veritat és que durant aquest temps he descobert la necessitat de fer esport, serveix per relaxar, "resetejar el cervell", adquirir objectius (si te'ls marques) i moltes altres coses com sentir-te millor amb un mateix. He de dir que encara continuo entrenant sense objectiu algun però si com excusa per evadir-me de la rutina setmanal i poder fer algo amb mi i per a mi. Continua així i sigues la "ultra" que has estat fins ara.
Ens veiem al 2on. torn"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada